سامسونگ قابلیت انتقال موسیقی به کامپیوتر را به گوشی‌های گلکسی اضافه می‌کند

سامسونگ به روند توسعه همکاری‌های خود با شرکت مایکروسافت ادامه می‌دهد. بر اساس گزارشات، ورژن جدید ویندوز 11 به‌زودی قادر به پخش موسیقی از یک گوشی هوشمند گلکسی روی کامپیوتر شخصی خواهد بود. این قابلیت به لحاظ فنی مشابه با AirPlay یا Spotify Connect است؛ اما همه چیز در بستر اپلیکیشن Phone Link پیاده‌سازی خواهد شد.

موسیقی یا صدای پخش شده در گوشی گلکسی را می‌توان مستقیما به‌صورت بی‌سیم روی کامپیوتر شخصی ویندوزی پخش کرد. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا از استانداردهای بلوتوث و وایفای پشتیبانی خواهد شد یا خیر. ویژگی دیگری که مایکروسافت عرضه آن برای کاربران دستگاه‌های گلکسی را وعده داده است؛ ادامه وبگردی از گوشی هوشمند کاربر روی کامپیوتر شخصی ویندوزی وی است. بدین‌ترتیب کاربران با استفاده از مشخصه Continuity Browser History در برنامه Phone Link می‌توانند وبگردی را در گوشی خود آغاز کرده و سپس این فرآیند را روی کامپیوتر شخصی خود ادامه دهند.

این 2 ویژگی احتمالا روی سایر گوشی‌های اندرویدی نیز ارائه خواهد شد؛ اما در حال دسترسی به آنها صرفا محدود به گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود. تاریخ عرضه این قابلیت‌ها نیز هنوز اعلام نشده است. اما ویژگی‌های مورد اشاره پیش‌تر در گوشی گلکسی XCover 6 پرو با باتری قابل تعویض به معرض نمایش گذاشته شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH