وزیر ارشاد: شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، ابزاری در اختیار شبکه‌های تروریستی هستند

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی را به عنوان بستری برای فعالیت‌های تروریستی شبکه‌های معاند با جمهوری اسلامی خواند.

اسماعیلی در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، اعلام کرد: شبکه‌های معاند و ایرانی‌نما، با بودجه‌های نجومی که از دشمنان ملت ایران دریافت می‌کنند، در فصای مجازی به دنبال ترویج فعالیت‌های تروریستی، اقدامات خشونت‌آمیز، ایجاد آشوب، ناامنی و انشقاق در جامعه هستند.

وزیر ارشاد تاکید کرد که فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها ابزار فعالیت تروریسی این شبکه‌ها هستند که مصداق جرم رسانه‌ای تلقی می‌شود.

وی با اشاره به این که شکایت حقوقی از شبکه تروریسم رسانه‌ای در دستور کار قرار دارد، اعلام کرد که کشورهای میزبان رسانه‌های تروریستی و شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام باید پاسخگوی چرایی میزبانی از این اقدامات تروریستی باشند.

محمد مهدی اسماعیلی با تاکید بر شکایت از شبکه‌های تروریستی از طریق مراجع ذی‌صلاح گفت: شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مروج آشوب و خشونت، شریک تمامی اقدامات تروریستی شبکه‌های تروریستی به شمار می‌روند و باید عواقب در اختیار دادن بستر برای ترویج اقدامات تروریستی به این شبکه‌ها را بپذیرند.

وزیر ارتباطات ضمن اشاره به این موضوع که دشمن برای بزرگ‌نمایی از مشکلات و جعل واقعیت در ایران، اعلام کرد: دشمن ما شب و روز با تروریسم رسانه‌ای به مردم دروغ می‌گوید و با پیشرفته‌ترین تجهیزات، بهره بردن از اتاق فکر صهیونیسم و پول‌های بادآورده کشورهای مرتجع، عملیات خود علیه آرامش مردم ایران را به راه‌انداخته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH