آپدیت پایدار One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی S21 FE منتشر شد

پس از انتشار آپدیت One UI 5 برای سامسونگ گلکسی S20 FE اکنون غول کره‌ای عرضه آپدیت پایدار اندروید 13 برای گلکسی S21 FE را آغاز نموده است. بر اساس گزارش وبسایت Sammobile، کاربران دستگاه‌های دارای شماره مدل SM-G990B در سراسر جهان هم‌اکنون قادر به دریافت به‌روزرسانی One UI 5 برای گوشی خود هستند. این به‌روزرسانی دارای فیرم‌ور با شماره ورژن G990BXXU2DVK3 است.

اگرچه فهرست تغییرات مربوط به این آپدیت هنوز منتشر نشده است؛ اما آپدیت گلکسی S21 FE احتمالا شامل کلیه ویژگی‌های جدیدی است که گوگل همزمان با معرفی سیستم‌عامل اندروید 13 از آنها رونمایی کرده است. بعلاوه به‌روزرسانی جدید شامل برخی افزونه‌های انحصاری سامسونگ و پچ امنیتی اندروید به تاریخ اکتبر 2022 است.

ژست‌های حرکتی مولتی تسکینگ، روش جدید برای بررسی فعالیت برنامه‌های پس‌زمینه از صفحه اپلیکیشن‌های اخیرا اجرا شده، لاک اسکرین بازطراحی شده همراه با تنظیمات سفارشی، بهینه‌سازی مطلوب‌تر، حالات و روال‌ها و چند قابلیت دیگر از جمله ویژگی‌های کلیدی ارائه شده در رابط کاربری One UI 5 به‌شمار می‌روند. چنان‌چه از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990B استفاده می‌کنید و هنوز اعلان مربوط به آپدیت را بر روی دستگاه خود مشاهده نکرده‌اید؛ در این‌صورت با مراجعه به مسیر Settings > Software update > Download and install می‌توانید موضوع را به‌طور دستی بررسی کنید.

سامسونگ احتمالا به‌زودی این به‌روزرسانی را برای تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های خود و در مناطق جغرافیایی گسترده‌تری عرضه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH