سونی بازی چینی

تلاش برای بازگشت به بازار؛ سونی می‌خواهد بر روی بازی‌سازان چینی سرمایه‌گذاری کند

سونی بعد از ظهور بازی های چینی موفق، قصد دارد برنامه “قهرمان چینی” خود را گسترش دهد و سرمایه‌ بیشتری برای این بازی‌ها اختصاص دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سونی اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تجارت چینی بازی‌های خود را که به عنوان پروژه “قهرمان چین” نیز شناخته می‌شود، گسترش دهد. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سرمایه گذاری برای رشد بازی‌ها و توسعه دهندگان جدید در منطقه است.

بر اساس گزارش رویترز، سونی قصد دارد یک میلیون یوان یا حدود 140000 دلار در هر بازی توسعه‌یافته چینی که این شرکت از طریق برنامه‌های خود انتخاب می‌کند، سرمایه‌گذاری کند.
توسعه تلاش‌های روزافزون سونی در بازار چین در زمانی اتفاق می‌افتد که مایکروسافت به طور جدی توسعه‌دهندگان چینی را تعقیب می‌کند و رویترز ادعا می‌کند که سونی قصد دارد با سازنده Xbox در این کشور روبه‌رو شود.

پیش از این، بازی‌هایی که توسط سونی تحت پروژه China Hero Project انتخاب شده بودند، از حمایت مالی و توسعه برخوردار بودند، اما این بازی‌ها توسط این شرکت منتشر نشدند. اما اکنون، طبق این گزارش، سونی قصد دارد از بازی‌های چینی از طریق استودیو پلی‌استیشن پشتیبانی کند و قصد دارد بازی‌هایی را منتشر کند که از بازی جدید Lost Soul Aside شروع می‌شود.

تا کنون، این شرکت از 17 بازی در مقیاس کوچک در کنار معاملات موفقی مانند Genshin Impact پشتیبانی کرده است. این شرکت قصد دارد با سرمایه‌گذاری هنگفت در تولید بازی‌ها و توسعه‌دهندگان جدید، به هدف خود دست یابد، یعنی فروش دو برابر مدل‌های PS5 در چین نسبت به مدل‌های PS4.

مایکروسافت پس از از دست دادن بازی Genshin Impact به عنوان یک انحصاری ایکس‌باکس، بنا بر گزارش‌ها در تلاش بوده است تا توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی چینی بیشتری را جستجو کند و به دنبال آن‌ها با پیشنهادات بزرگ Xbox Game Pass می‌رود. در طول سالیان اخیر، فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس باکس بارها و بارها توجه ایکس باکس به گسترش به مناطق بیشتر جغرافیایی مانند آسیای شرقی را تایید کرده و از اهداف خود قرار داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH