پلی استیشن 5 در ماشین

شرکت هوندا قصد دارد پلی‌استیشن 5 را به ماشین‌های خود اضافه کند!

شرکت هوندا ممکن است کنسول پلی استیشن 5 را به ماشین های الکتریکی خود اضافه کند تا در بخش تفریحات نسبت به دیگر شرکت‌ها برتری داشته باشد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مدت زیادی است که سونی آخرین نسل کنسول بازی خود یعنی پلی استیشن PS5 را عرضه کرده است. در واقع، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک نسخه باریک‌تر جدید در سال آینده است.

در میان شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه جدید PS5، گفته می‌شود که سونی با همکاری هوندا می‌تواند در نهایت از پلی‌استیشن 5 در خودروهای هوشمند آینده به عنوان کنسول سرگرمی استفاده کند.

ایزومی کاوانیشی، رئیس سونی هوندا موبیلیتی که در ماه سپتامبر تاسیس شد، گفته است که از نظر فنی امکان ادغام پلتفرم پلی استیشن 5 در خودروهایشان وجود دارد. با این حال، او اطلاعات بیشتری در مورد این ادغام یا اینکه آیا آن‌ها واقعاً سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند، ارائه نکرده است.

او می‌گوید که این شرکت‌ها قصد دارند از موسیقی، فیلم و بازی برای ساخت ماشین‌های الکتریکی استفاده کنند که حول یک تجربه سرگرمی ممتاز ساخته شده‌اند. او همچنین افزود: «سونی محتوا، خدمات و فن‌آوری‌های سرگرمی دارد که مردم طرفدار آن‌ها هستند. ما در حال تطبیق این دارایی‌ها با ماشین هستیم و این نقطه قوت ما در برابر تسلا است».

کاوانیشی می‌گوید که تسلا هیچ سرویس محتوایی ارائه نمی‌کند، که می‌تواند به این معنی باشد که شرکت هوندا در حال برنامه‌ریزی برای تمرکز بیشتر روی بخش سرگرمی خودروهای آینده است.

برای کسانی که اطلاع ندارند، سونی هوندا موبیلیتی قصد دارد تا سال 2025 اولین مدل خودروی الکتریکی خود را در بازار آمریکای شمالی عرضه کند. هدف نهایی این سرمایه گذاری مشترک، عرضه وسایل نقلیه کاملاً خودران در بازار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH