وزیر ارتباطات: رکورد ترافیک داخلی در هنگام مسابقه ایران و انگلیس شکسته شد

به گفته وزیر ارتباطات ترافیک داخل کشور در حین بازی ایران و انگلیس به بیش از 1500 گیگابیت بر ثانیه رسید و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی در خصوص برگزاری بازی‌های جام جهانی نوشت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد که تلاش چند هفته اخیر همکارانم در وزارت‌خانه‌های مختلف باعث شد تا تصاویر با کیفیت به دست هموطنان برسد.

زارع‌پور در این پیام از افزایش ظرفیت تبادل اینترنت (IXps) در شهر‌های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد خبر داد، همچنین بیان کرد که مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکو‌های پخش زنده و اقدامات دیگر در این مدت صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات ابراز خوشحالی کرد که در حین بازی ایران و انگلیس رکورد ترافیک داخلی کشور به بیش از 1500 گیگابایت در ثانیه افزایش یافت.

وی تاکید کرد که تا پایان جام جهانی در کنار هموطنان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با پایش و ارتقای مداوم زیرساخت‌های ارتباطی کشور، تجربه کاربری خوبی را برای هموطنان عزیز در طول مشاهده بازی‌های جام‌جهانی رقم بزنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH