اسمارت فون‌هایی که بدنه فلزی دارند را بشناسید!

اسمارت فون‌ها کاملا وارد زندگی ما شده‌اند و کمتر کسی پیدا می‌شود که بتواند تلفن‌های همراه معمولی را به اسمارت فون‌ها ترجیح دهد. برای خرید یک اسمارت فون فاکتورها و معیارهای بسیاری وجود دارد، اما معیار جدیدی در حال ورود به تصمیم‌گیری کاربران است. معیاری با نام جنس بدنه. اگرچه در گذشته کمتر به جنس بدنه گوشی توجه می‌شد، اما امروزه جنس بدنه دستگاه نیز یک فاکتور اساسی برای کاربران است که در این زمینه، اسمارت فون‌های پلاستیکی حرفی برای گفتن ندارد.

از دیدگاه کاربران بهتر نوع بدنه، فلز یا شیشه است که اکثرا فلز را انتخاب می کنند. اگر دوست دارید تا اسمارت فون‌هایی را که بدنه فلزی دارند را بشناسید، همراه ما باشید.

اچ‌تی‌سی وان و وان m8

HTC-ONE-m8

پرچم‌دار فعلی و قبلی اچ‌تی‌سی اسمارت فون‌هایی هستند که بدنه آن‌ها از فلز ساخته شده و همچنین از سخت افزار و صفحه نمایش قدرتمند نیز بهره می‌برند.


نوکیا N8

nokia-n8

گوشی نوکیا N8 زمانی برای خود برو بیایی داشت اما حال توجه کمتر به آن می‌شود. با وجود این که N8 یک گوشی با سیتم عامل سیمبین و قدیمی هست، اما از بدنه آن از فلز ساخته شده بود.


نوکیا لومیا 930 و لومیا 925

lumia-930

اگرچه نوکیا گوشی‌های سری لومیا را با بدنه پلاستیک و پلی‌کربنات می‌سازد، اما دو گوشی لومیا 930 و لومیا 925 از فلز ساخته شده‌اند و نوکیا برای زیبایی بیشتر و همخوانی با سایر محصولات از فلز رنگی استفاده کرده است.


گوشی‌های اپل (آیفون)

iphone-5s

اپل سعی می‌کند محصولات خود را با بهترین مواد بسازد، به همین خاطر در بیشتر گوشی‌های این شرکت می‌تواند فلز را مشاهده کرد. پرچم‌دار فعلی این کمپانی نیز که آیفون 5s نام دارد از فلز ساخته شده.


اچ‌تی‌سی Hero

htc-hero

اچ‌تی‌سی پیش از تولید سری وان خود، گوشی Hero و Legend را نیز از فلز ساخته بود.


هوآوی اسند P6

ascend-p6-2

باریک‌ترین اسمارت فون جهان از فلز ساخته شده است. اسند P6 که یکی از محصولات هوآوی است، از زیبا‌ترین و خوش‌دست‌ترین اسمارت فون‌های بازار به حساب می‌آید که از بدنه فلزی بهره می‌برد.


سری Z گوشی‌های اکسپریا سونی

xperia-z2

سونی سعی کرده است تا هر دو علاقه کاربران (فلز و شیشه) را جمع کند و یک اسمارت فون زیبا بسازد. سونی به جز گوشی اکسپریا Z، سایر گوشی‌های این سری مانند Z1، Z1 compact و Z2 را از فلز و شیشه ساخته است.

اگر تا اینجای کار دقت کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که نامی از سامسونگ و ال‌جی برده نشد؛ این یک امر طبیعی است. زیرا سامسونگ و ال‌جی هر دو به تولید محصولات پلاستیکی سوق دارند و تا به حال اسمارت فونی فلزی از این کمپانی‌ها دیده نشده است. طبق اخباری که تاکنون منتشر شده، سامسونگ قصد دارد برای اولین بار به تولید گوشی با بدنه فلزی بپردازد که نام آن گلکسی آلفا خواهد بود.

9 در مورد “اسمارت فون‌هایی که بدنه فلزی دارند را بشناسید!”

  1. آقای میرزاپور عزیز ممنون از مقاله ای که تهیه کردید اما باید ذکر کنم که سری wave سامسونگ بدنه کاملا فلزی داشت.
    لومیا ٩٢۵ تنها قاب فلزی دارد و بدنه این گوشی از جنس پلی کربنات است.

  2. باشه بابا سامسونگ بد اصلا آشغال
    به نظر شما اگه بیایم سونی بگیریم اونم پرچمدارش.چی میشه ماه بعد یه پرچمدار جدید میده بیرون یا اپل که 2سال یه بار یه گوشی میده بیرون باکلی مشکل ولی بعدش بخواطر سرعت و کیفیت ساخت و اسم برندش همه میرن خدا تومن پول میدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH