تاریخ معرفی گلکسی نوت 4 مشخص شد!

روز گذشته اخباری مبنی بر معرفی رسمی آخرین نوت سامسونگ در نمایشگاه IFA 2014 در ماه سپتامبر در رسانه‌ها منتشر شد که با توجه به شایعات این چند مدت، این فبلت قطعا نوت 4 خواهد بود. خب سامسونگ این موضوع را تایید کرده و در جدیدترین دعوت‌نامه تبلیغاتی‌اش، تاریخ 3 سپتامبر را برای معرفی این غول جدیدش برگزیده است. هرچند که نامی از نوت 4 در این پوستر دیده نمی‌شود.

Samsung-Unpacked-Galaxy-Note-4-02

در این دعوت‌نامه رسمی که برای تاریخ 3 سپتامبر تنظیم‌شده است آمده است: آماده‌اید؟ تاریخ را یادداشت کنید! در این تبلیغ از منوی Air Command نوت 3 استفاده‌شده است. شایعات نشان می‌دهد که این منوی جالب یعنی همان Air Command در نسخه جدید نوت نیز حاضر خواهد بود.

Galaxy note 4، با صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی به همراه رزولوشن QHD یعنی 1440 در 2560 پیکسل به بازار عرضه خواهد شد تا G3 رقیبی جدی را در کنار خودش ببیند.

دوربینی 13 مگا پیکسلی به همراه قابلیت لرزش گیر اپتیکال، 3 گیگابایت رم و بدنه ضد آب از دیگر مشخصات این فبلت سامسونگ است. نوت 4 ازلحاظ پردازنده به کار رفته احتمالا در دو نسخه عرضه خواهد شد. آخرین نسخه چیپست اسنپدراگون یعنی 805 یکی از گزینه‌ها و پردازنده اگزینوس 5433 گزینه دیگر برخی از نسخه‌های محصول جدید سامسونگ است.

سوم سپتامبر تاریخی است که کمپانی سونی نیز برای معرفی آخرین پرچم‌دارش یعنی Z3 برگزیده است! حتما مراسم جالبی در پیش خواهیم داشت. این‌طور نیست؟

3 در مورد “تاریخ معرفی گلکسی نوت 4 مشخص شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH