نمایشگر سامسونگ گلکسی S23 اولترا قرار است از نمایشگر آیفون 14 پرومکس بهتر باشد

در گذشته بسیاری از کارشناسان ادعا کردند که سامسونگ گلکسی S23 اولترا در مقایسه با مدل نسل قبلی خود یعنی گلکسی S22 اولترا تغییرات چشمگیری را تجربه نخواهد کرد. اما علیرغم این موضوع، گلکسی S23 اولترا اخیرا به یک دستگاه جالب نزد کاربران تبدیل شده است. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که این گوشی از ورژن انحصاری و اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با CPU و GPU قدرتمندتر از مدل استاندارد تراشه بهره خواهد برد.

اکنون یک کاربر توییتری با شناسه RGcloudS@ به جزئیاتی در رابطه با پنل نمایشگر سامسونگ گلکسی S23 اولترا اشاره نموده است. بر اساس محتوای توییت جدید به‌نظر می‌رسد که حداکثر میزان روشنایی نمایشگر آمولد گلکسی S23 اولترا به 2100 تا 2200 نیت افزایش یافته و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن نیز احتمالا معادل با 960 هرتز خواهد بود. همچنین شخص افشاگر معتقد است که این پنل از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس حدودا 2000 هرتز استفاده خواهد کرد. نهایتا گزارشات نشان می‌دهند که میزان مصرف انرژی توسط نمایشگر گلکسی S23 اولترا در مقایسه با نسل قبلی 45 درصد کاهش خواهد یافت.

با توجه به این شاخص‌ها به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در زمینه روشنایی نمایشگر از سری آیفون 14 پرو اپل پیشی بگیرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که حداکثر میزان روشنایی نمایشگر در پرچم‌داران جدید اپل برابر با 2000 نیت است. بر اساس اعلام دایلان راگا؛ متخصص نمایشگر در انجمن XDA Developers، سامسونگ گلکسی S23 اولترا احتمالا کماکان قادر به غلبه بر پرچم‌داران اپل نخواهد بود.

وی ادعا می‌کند که ساطع‌کننده‌های اولد مورد استفاده در هر 2 نمایشگر یکسان بوده و روش‌های تست مورد استفاده توسط سامسونگ و اپل جهت سنجش حداکثر میزان روشنایی نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند. شاخص APL برای نمایشگر سامسونگ تقریبا روی 25 درصد تنظیم شده است؛ در حالی‌که این شاخص برای نمایشگرهای اپل معادل 1 درصد است. حداکثر روشنایی آیفون 14 پرو معادل 2300 نیت در شاخص APL برابر با 1 درصد است.

در همین راستا یک گزارش جدید، جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین پرچم‌دار آینده سامسونگ را فاش کرده است. بر اساس اعلام این گزارش، گلکسی S23 اولترا مجهز به سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابری و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH