سری شیائومی 13 مجهز به بهترین نمایشگرهای بازار گوشی‌های اندرویدی خواهند بود

یک افشاگر مشهور حوزه صنعت با نام Ice Universe که اطلاعات انحصاری پیرامون جدیدترین تحولات صنعت موبایل را به‌طور پیوسته به اشتراک می‌گذارد؛ اخبار جدیدی را در رابطه با گوشی‌های پرچم‌دار آینده شیائومی منتشر نموده است.

بر این اساس شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از بهترین نمایشگرهای حال حاضر بازار اندروید که توسط شرکت سامسونگ تولید می‌شوند؛ بهره‌برداری خواهند کرد. میزان روشنایی این نمایشگرها حتی در مقایسه با صفحه‌نمایش سامسونگ گلکسی S22 اولترا نیز بیش‌تر است. کاربران در کامنت‌های خود از Ice Universe سوال کردند که آیا این نمایشگر همان مدلی است که اخیرا در ویوو X90 پرو پلاس به‌کارگیری شده است؟ این افشاگر در پاسخ اعلام کرد که نمایشگر گوشی‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از پنل مورد استفاده در ویوو X90 پرو پلاس پیشی خواهد گرفت. در این میان وی مشخصا به پارامتر خاصی اشاره نکرد؛ اما نامبرده به احتمال فراوان به روشنایی بالاتر نمایشگر در پرچم‌داران آینده شیائومی اشاره نموده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ویوو X90 پرو پلاس نخستین گوشی بازار با نمایشگر E6 ساخت شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این نمایشگر با استفاده از فناوری LTPO 4.0 تولید می‌شود. رزولوشن نمایشگر معادل 2K و حداکثر میزان روشنایی آن برابر با 1800 شمع بر مترمربع است. بعلاوه این نمایشگر از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 1440 هرتز بهره می‌گیرد.

در عین‌حال ویوو X90 مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED Q9؛ محصول شرکت چینی BOE است. رزولوشن 2800×1260 پیکسلی، نرخ نوسازی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1300 شمع بر مترمربع و پشتیبانی از مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 2160 هرتز سایر ویژگی‌های این نمایشگر را تشکیل می‌دهند.

همچنین وی خاطرنشان کرد که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار خواهند شد. بعلاوه این پوسته سفارشی به شکلی باورنکردنی سریع و روان عمل خواهد کرد. بر اساس آخرین شایعات، سری شیائومی 13 طی روز 1 دسامبر (10 آذر ماه) در چین عرضه خواهد شد.

این افشاگر نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید در صنعت اسمارت‌فون یعنی به‌کارگیری نمایشگرهای آبشاری به‌طور دقیق صحبت کرد. همچنین وی برای نخستین بار به طراحی نمایشگر ناچ‌دار آی‌فون‌ X، طراحی جدید سری آی‌فون‌ 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ اشاره کرد. وی اخیرا برای نخستین بار طی گزارشی دقیق مدعی شد که ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این افشاگر از طریق برخی منابع خود در واحد تحقیق و توسعه سامسونگ به اطلاعاتی انحصاری پیرامون محصولات جدید غول کره‌ای دست یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH