مشخصات خانواده ردمی K60

مشخصات و اطلاعات مهمی درمورد گوشی‌های خانواده ردمی K60 فاش شد

این خانواده گوشی‌ها شامل سه مدل K60، K60 Pro و K60E خواهند بود و طبق مشخصات فاش شده ، سری ردمی K60 از سه تراشه مختلف استفاده خواهند کرد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

انتظار می‌رود سری پرچم‌دار جدید ردمی K60 در ماه دسامبر رونمایی شوند، اما هنوز تاریخ رسمی مشخص نشده است. در حالی که هنوز منتظر تایید رسمی هستیم، گزارش جدید نشان می‌دهد که سری پریمیوم آینده شامل سه مدل می‌شود: ردمی K60 استاندارد، ردمی K60 Pro رده بالاتر و ردمی K60E. به اندازه کافی عجیب است اما ادعا می‌شود که مدل وانیلی چیپست بهتری نسبت به تلفن پرو دارد. در ادامه به تمام جزئیات خبر می‌پردازیم.

شخصی به نام Kacper Skrzypek در توییت اخیر خود جزئیات جالبی در مورد سری Redmi K60 آینده به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید این سری از مدل‌های Redmi K60، Redmi K60 Pro و Redmi K60E استفاده می‌کنند. طبق اطلاعات فاش‌کننده، مدل وانیلی با کد Socrates از جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد.
علاوه بر این، اسکرزیپک می‌گوید که مدل پرو (با اسم رمز «موندریان») دارای پردازنده قدیمی‌تر Snapdragon 8+ Gen 1 Soc خواهد بود. این بسیار عجیب است چرا که مدل رده بالاتر معمولا چیپست بهتری دارد.

گوشی Redmi K60E، که شرکت ممکن است آن را Redmi K60 Extreme بنامد، به چیپست مدیاتک، احتمالاً Dimensity 8200 یا Dimensity 9200 مجهز شده است. اسم رمز این گوشی “رمبراند” است.

لیست اخیر 3C از سه گوشی نشان داد که تنها یکی از آن‌ها، احتمالاً مدل Pro، از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. دو دستگاه دیگر دارای شارژ سریع 67 واتی خواهند بود. این لیست نشان می‌دهد که عرضه سری Redmi K60 به سرعت نزدیک است.

همانطور که گفته شد، گوشی‌های هوشمند جدید Redmi می‌توانند در ماه دسامبر در چین عرضه شوند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی‌ها وارد بازار جهانی نیز بشوند. در حال حاضر، هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد. با این حال، ما می‌توانیم به زودی انتظار یک اعلامیه را داشته باشیم. برای به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH