تصویر و اطلاعات سامسونگ گلکسی A14 5G در فضای وب منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ به‌زودی گوشی‌ هوشمند گلکسی A14 5G را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. مشخصات این دستگاه قبلا به‌صورت گسترده در فضای وب منتشر شده و رندرها و نتایج عملکرد آن در بنچمارک گیک‌بنچ نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

بر اساس شنیده‌ها این دستگاه با 2 تراشه مختلف به بازار عرضه می‌شود که یکی از آنها مجهز به تراشه میان‌رده جدید اگزینوس بوده و دیگری از تراشه پایین‌رده Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. اکنون یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس تصویر مطبوعاتی گلکسی A14 5G را منتشر نموده و وبسایت GadgetsGang نیز در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است.

تصویر مطبوعاتی احتمالی از گلکسی A14 5G دقیقا همان طراحی پیش‌تر لو رفته را به معرض نمایش گذاشته است. پنل پشتی این گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی و فلاش LED در کنار آن میزبانی می‌کند. لبه‌های جانبی گوشی دارای طراحی خمیده بوده و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا به‌همراه دکمه پاور یکپارچه با اسکنر اثرانگشت نیز در سمت راست بدنه قرار دارند. این دستگاه در قسمت جلویی دارای حواشی ضخیم در اطراف نمایشگر بوده و پنل 6.8 اینچی گوشی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس نیز مجهز به یک ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین جلویی است.

این گوشی مجهز به یک تراشه اسرارآمیز اگزینوس بوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. شایعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این تراشه از نوع اگزینوس 1330 خواهد بود. از سوی دیگر نسخه مجهز به تراشه Dimensity 700 در مقایسه با ورژن دارای تراشه اگزینوس 1330 بسیار ضعیف‌تر بوده و در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه این گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد؛ در حالی‌که ناچ جلویی دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی A14 5G با قیمت‌گذاری کاملا رقابتی در بازارهای سراسر جهان عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH