ارسال کالا در دیجی کالا دیگر رایگان نیست!

طبق اطلاع‌رسانی دیجی کالا، هزینه ارسال کالا در این فروشگاه‌ اینترنتی دیگر رایگان نیست! دیجی‌کالا که سال‌ها به ارسال رایگان مشهور بود حالا به هر قیمتی که شده قصد دارد از شما پول بیشتری بگیرد!

همانطور که اطلاع دارید، فروشگاه دیجی کالا در گذشته سفارش‌های بیش از 500 هزار تومان را بدون هزینه برای خریداران ارسال می‌کرد. اما حالا هزینه ارسال رایگان به طور کامل از این فروشگاه حذف شده و کاربران برای هر نوع خرید کالا، باید مبلغی تعیین شده را پرداخت کنند. یعنی حتی اگر یک دستگاه 100 میلیونی هم بخرید باز هم شامل هزینه ارسال خواهد شد!

در این طرح تنها کاربرانی که اشتراک دیجی پلاس را خرید کرده باشند، می‌توانند تا 4 مرتبه در طول ماه از قابلیت خرید کالا بدون پرداخت هزینه ارسال استفاده کنند، ولی طبیعتا این افراد با پرداخت هزینه اکانت دیجی پلاس از این امکان به شکل محدود برخوردار خواهند بود.

به این ترتیب هزینه ارسال کالا از این فروشگاه از آبان 1401 بر اساس جدول زیر تغییر کرده است:

لازم به ذکر است که طبق جدول هزینه ارسال برای خریدهای عادی 20 هزار تومان تعیین شده است، اما در خرید‌هایی که کالا توسط فروشنده به صورت مستقیم ارسال می‌شود، هزینه ارسال نیز توسط خود فروشنده تعیین خواهد شد، از آنجاییکه بیش از 90 درصد کالاهای دیجی کالا توسط فروشندگان مارکت‌پلیس این فروشگاه، تامین و نگهداری می‌شوند به این ترتیب هزینه ارسال اغلب اجناس موجود در دیجی‌کالا توسط فروشنده آن تعیین خواهد شد.

نکته جالب دیگر در این تعریف ارسال کالا دیجی کالا آن است که اگر خود شما خریدتان را از مراکز تحویل حضوری دریافت کنید و درواقع جنس به آدرس شما ارسال نشود، باز هم باید ده هزار تومان هزینه ارسال کالا را پرداخت کنید!!

همچنین هزینه ارسال کالاهایی با ابعاد بزرگ و وزن سنگین مانند گذشته طبق حجم، زمان و مقصد محاسبه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH