بوگاتی میسترال رودستر به خاورمیانه می‌آید! + گالری تصاویر

بوگاتی میسترال رودستر خودروی جذاب شرکت بوگاتی است که در اوایل سال 2022 معرفی شد و علاقمندان زیادی را نیز به خود جذب کرد. شرکت تولیدکننده این خودرو اعلام کرده است که به دلیل سرعت پایین عرضه بوگاتی میسترال رودستر، مشتریان تا سال 2024 باید صبر کنند تا خودرو را تحویل بگیرند.

این ابرخودرو اخیرا در رویدادی که در نمایشگاه جدید بوگاتی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، برگزار شده بود، معرفی و اعلام شد که زین پس قرار است به کشورهای موجود در خاورمیانه نیز عرضه شود.

ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی، با این خودرو در سراسر ریاض گشت و سپس با آن به نمایشگاه ریتز کارلتون ریاض (Ritz Carlton Riyadh) رفت. جالب است بدانید که شرکت عربی SAMACO Automotive به همراه بوگاتی این نمایشگاه را اداره می‌کنند. ریتز کارلتون یکی از جدیدترین نمایشگاه‌هایی است که در سال 2021 افتتاح شد و علاقمندان زیادی را نیز به خود جلب کرد.

کوستاس پساریس، مدیر خاورمیانه و آسیا در شرکت بوگاتی اعلام کرده که در طی این سال‌ها، پادشاهان عربستان طراحی منحصر‌ به‌فرد و عملکرد بی‌نظیر بوگاتی را تحسین می‌کردند. اکنون بسیار خوشحالیم که داریم نمونه نهایی بوگاتی میسترال رودستر خود را به این کشور و مناطق اطراف عرضه می‌کنیم.

بوگاتی میسترال رودستر به موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژ مجهز شده است. این موتور در خودروی شیرون سوپر اسپورت 300+ نیز قرار گرفته است. این موتور قادر است قدرتی معادل 1577 اسب بخار (1159 کیلووات) تولید کند. نهایت سرعتی که خودروی شیرون سوپر اسپورت 300+ می‌تواند برود 304.774 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) است، ولی سرعت بوگاتی میسترال از آن کمتر بوده و حداقل 261 مایل در ساعت (420 کیلومتر در ساعت) خواهد بود.

بوگاتی پس از اینکه تقاضای علاقمندان برای ترکیبی از خودروی شیرون و بوگاتی افزایش پیدا کرد، اعلام کرده است که اکنون در پی طراحی خودروی ترکیبی شیرون-بوگاتی بدون سقف است.

فرانکس هیل، معاون مدیر طراحی بوگاتی، گفته است که کلکسیونرها به بوگاتی فشار آورده بودند تا یک کانورتیبل تولید کند. پیشرانه W16 بوگاتی میسترال احتمالا آخرین نوع این موتور بوگاتی خواهد بود.

اکنون دو شرکت بوگاتی و ریماک با یکدیگر همکاری می‌کنند و قرار است تا سال 2024 محصول مشترکی تولید کنند. چون اکنون تمامی شرکت‌ها به سمت الکتریکی‌سازی خودروهای خود حرکت کرده‌اند، این احتمال وجود دارد که بوگاتی و شرکت‌های همکاری‌کننده با آن نیز در آینده خودروهای برقی بیشتری تولید کنند. مسلما صنعت خودروسازی در آینده بسیار هیجان‌انگیزتر از صنعت کنونی خواهد شد؛ پس باید منتظر طراحی خودروهای عجیب و غریب‌تری در بین شرکت‌های خودروسازی باشیم.

خودروی بوگاتی میسترال رودستر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH