ساعت‌های هوشمند پر طرفدار شدند؛ رشد 30 درصدی بازار اسمارت‌واچ‌ها

بر اساس اعلام تحلیل‌گران موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research بازار جهانی ساعت‌های هوشمند در 3 ماهه سوم سال 2022 شاهد رشد 30 درصدی بوده است. با توجه به کاهش سطح تقاضا در بسیاری از بازارهای دیگر، این امر بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

در این‌حالت ساعت هوشمند به تمامی دستگاه‌های موجود در این بازار اطلاق می‌شود. اما در عین‌حال فروش مدل‌های پایه بدون سیستم‌عامل 35 درصد افزایش یافت؛ در حالی‌که فروش اسمارت‌واچ‌های پیشرفته و تمام عیار رشد 23 درصدی را تجربه کرد. هندوستان در روند رشد بازار اسمارت‌واچ نقش چشمگیری داشته و فروش ساعت‌های هوشمند در این کشور 171 درصد افزایش یافته است. بدین‌ترتیب هندوستان به بزرگ‌ترین بازار اسمارت‌واچ در جهان تبدیل شد.

به‌عنوان مثال کمپانی محلی نویز که با اختلاف کمی در بازار هندوستان پیشتاز است؛ شاهد رشد 218 درصدی فروش تولیدات خود بود. برای مقایسه جالب است بدانید که فروش ساعت‌های هوشمند اپل در سطح جهانی 48 درصد افزایش یافت و این شرکت به‌طور کلی سهم 50.6 درصدی از بازار اسمارت‌واچ را به خود اختصاص داد. سامسونگ با کسب سهم 22.3 درصدی در جایگاه دوم قرار گرفته و برندهای Amazfit، هواوی و گارمین نیز در رتبه‌های بعدی جای دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH