حواله وارد کردن خودرو برای بازیکنان تیم ملی

همانطور که در جریان اتفاقات اخیر هستید، تیم ملی فوتبال ایران توانست باری دیگر به جام جهانی صعود کند؛ این مسابقات در کشور قطر برگزار شد و با حواشی زیادی نیز همراه بود. مسئولان کشور قبل از شروع بازی‌ها با اعضای تیم ملی دیداری داشته و وعده‌ و وعیدهایی نیز داده بودند.

مسئولان کشور قول یک پاداش ویژه را به فوتبالیست‌ها داده بودند که درست قبل از دیدار برابر آمریکا توانستند آن را عملی کنند. این وعده چیزی نبود جز مجوز ورود خودرو خارجی به کشور.

البته این را هم باید اشاره کنیم که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه به جام جهانی 2022 قطر صعود کردند، از فدراسیون فوتبال و مسئولان کشور درخواست‌ کرده بودند تا پاداش ویژه‌ای دریافت کنند. مسئولان توجهی به این بحث‌ها نکرده بودند؛ سپس اعضای تیم سعی کردند اعتراض‌ خود را به صورت رسمی نشان دهند که نتیجه‌بخش نیز بود. شب دیدار مقابل آمریکا، مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی به هر بازیکن داده شد تا روحیه خوبی قبل از بازی داشته باشند. البته بیشتر شبیه پاداشی برای حذف شدن در برابر آمریکا بود.

اعضای تیم می‌توانند با پرداخت مالیات و حق گمرک خودروی دلخواه خود را وارد کنند. این دومین بار است که آنها برای صعود به جام جهانی چنین پاداشی می‌گیرند. اولین بار در جام جهانی 2014 بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی به ایران را دریافت کردند.

1 در مورد “حواله وارد کردن خودرو برای بازیکنان تیم ملی”

  1. علی مکانیک

    پیشنهاد می شود با این حواله اتومبیل ۶ سیلندر وارد کنند . بیاد آن ۶ گلی که از انگلیس خوردیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH