رقیب نوت 4 می آید، G3 با قلم نوری Stylus

روز گذشته کمپانی کره‌ای ال‌جی از عرضه نسخه جدید پرچم‌دار جدیدش G3 همراه با قلم نوری Stylus خبر داد. یک فبلت بزرگ و زیبا که با پشتیبانی از قلم نوری می‌تواند جدی‌ترین رقیب نوت 4 باشد.

این کمپانی در هنگام تبلیغ نسخه Beat از سری G3 در پایان آن عکسی را نشان می‌دهد که در آن نسخه جدید G3 با قلم استایلوس دیده می‌شود. با این که این تیزر تبلیغانی به سرعت از روی خبرگزاری ال‌جی حذف شد اما عکسی که می‌بینید مربوط به تبلیغ ذکرشده است. بر اساس گزارش Korea Times این فبلت قبل از ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

LG-G3-Stylus-launch-features-01

جی 3 جدید دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی است اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این نسخه دارای رزولوشن QHD نبوده و از وضوح پایین تری برای این مدل استفاده خواهد شد. همچنان قدرت باتری نیز با نسخه اصلی متفاوت است. باید دید آیا با این تغییرات این گوشی می‌تواند رقیبی جدی برای نوت 4 با سایز بزرگ‌تر و امکانات فوق‌العاده‌اش باشد؟

هنوز مشخص نیست که G3 Stylus قرار است به صورت جهانی عرضه شود یا منطقه ای؛ اما عرضه آن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. کمپانی ال‌جی توانسته است تاکنون 60 میلیون دستگاه از اسمارت فون های خود را در جهان به فروش برساند، شاید همین موضوع محبوبیت سری G3 را نیز تضمین کند.

2 در مورد “رقیب نوت 4 می آید، G3 با قلم نوری Stylus”

  1. گوشی خوبیه اما تا بخواد یه فبلت واقعی بشه حالا حالاها کار داره
    سری نوت سامسونگ با اختلاف زیادی در صدره
    امکاناتی که سامسونگ در طی 4 سال برای سری نوت ایجاد کرده جایگاهشو خدشه ناپذیر کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH