Xiaomi Mi 3 گوشی قدرتمند ارزان قیمت!

 

xiaomi mi 3

در این مقاله، نگاهی مختصر به گوشی چینی Xiaomi Mi 3، می‌اندازیم. Mi 3، با یک بدنه یکپارچه خوش ساخت که پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی با چیپست Snapdragon 800 را در خود جای داده است به بازار چین راه یافته است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 330 و ۲ گیگابایت رم، بهره می‌برد. همه این ویژگی‌ها با قیمتی که از پرچمداران بسیار ارزان‌تر است، عرضه می‌شود.

در کنار پردازنده توانمند، Mi 3 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن 1080p که با شیشه گوریلا ۳ پوشانده شده است، بهره می‌برد. دوربین جلویی و پشت این دستگاه به ترتیب ۱۳ و ۲ مگاپیکسل هستند و قابلیت ضبط ویدیو‌های 1080p را دارا می‌باشد. این دستگاه از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت که قابل ارتقا هم نیست، استفاده می‌کند و اسلات microSD هم ندارد. یعنی شما برای استفاده از این دستگاه، حداکثر ۱۶ گیگابایت در اختیار خواهید داشت.

Mi 3 از یک قاب پلی‌کربناتی زیبا که کناره‌های دستگاه را پوشش داده است، استفاده می‌کند. با این وجود که باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری این دستگاه در دسترس کاربر نیست ولی لبه‌های گرد آن لذت در دست گرفتن آن را به شما منتقل می‌کند.

شما با اسلات سیم کارت مینی در این دستگاه مواجه می‌شوید که کاملا بزرگ‌تر از اسلات‌های فشرده دیگر پرچمداران است. با توجه به این که فضایی که اشغال می‌کند زیاد است، انتظار داشتیم Xiaomi این فضا را به میکرو سیم تبدیل می‌کرد و فضای اضافی را به microSD اختصاص می‌داد.

از دید نرم‌افزاری، Mi 3‌ از ورژن تغییر یافته اندروید بهره می‌برد که شکل ظاهری آن از iOS الهام گرفته شده است.

Xiaomi موفق شد، تعداد ۱۵۰۰۰ از این دستگاه را در ۲ ثانیه به شکل آنلاین پیش‌فروش کند.

5 در مورد “Xiaomi Mi 3 گوشی قدرتمند ارزان قیمت!”

  1. من این گوشی رو دارم در یک کلام فوق العاده است. باید داشته باشید تا درک کنید و در ضمن پشتیبانی نرم افزاری قوی داره .
    یه سر و گردن از کمپانی های معروف بالاتره و قیمت باور نکردنی

    1. چرا دوست عزیز بازار ژیائومی به این مدل فروش عادت داره
      خودش هیچوقت به یوزر نمیفروشه یعنی فرصت نمیشه در همون لحظه فروش عمده فروشا همشو یه جا میخرند برا همین تو 2 ثانیه تموم میشه
      در ضمن مدل MI4 با بدنه فلزی و بسیار زیبا هم معرفی و هفته اینده راهی بازار میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH