اطلاعات جدید از شیائومی MIUI 14

برخی از تغییرات و ویژگی‌های MIUI 14 توسط شیائومی منتشر شد!

قبل از رونمایی رسمی، شیائومی برخی از تغییرات و ویژگی‌های سیستم عامل جدید خود یعنی MIUI 14 را منتشر کرده که کاربران منتظر آن‌ها بودند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

شیائومی تایید کرده است که از MIUI 14 در رویداد معرفی سری 13 شیائومی رونمایی خواهد کرد. قرار بود این کنفرانس در اول دسامبر برگزار شود اما متاسفانه اکنون به تعویق افتاده است.

به هر حال، قبل از کنفرانس، این شرکت برخی از ویژگی‌های جدیدترین نرم افزار خود را به نمایش گذاشته است. بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.
چند روز پیش، شیائومی یک برنامه دسترسی زودهنگام را برای MIUI 14 راه اندازی کرد. افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت که نرم افزار جدید را در حضور عموم مردم امتحان کنند.

به دنبال آن، این شرکت اکنون برخی از ویژگی‌های آپدیت نرم افزار را فاش کرده است. همچنین مشخص شده است که نسخه جدید MIUI، نام رمز «Project Razor» را به خود اختصاص داده است.

شیائومی می‌گوید که هدف MIUI 14 ارائه «حداقل سیستم‌افزار، حداقل استفاده از حافظه، و حداقل برنامه‌های غیرقابل نصب» است.

این شرکت در ادامه می‌گوید که سیستم عامل MIUI 14 فضای ذخیره سازی کمتری اشغال خواهد کرد. به طور دقیق، حجم حافظه اشغال شده آن نسبت به نسل قبل، 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، MIUI 14 حافظه رم را به طور بهینه‌تر تخصیص می‌دهد و تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود-راه‌اندازی را از حافظه بوت آزاد می‌کند. همچنین استفاده از حافظه رم برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به شدت کنترل می‌کند. امیدواریم این امر مشکلی برای اعلان‌های برنامه‌ها ایجاد نکند.

در نهایت، MIUI 14 به کاربران این امکان را خواهد داد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به غیر از شماره گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیر فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستم را حذف نصب کنند. این بدان معنی است که حتی می‌توانید ساعت، آب و هوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید که خبر خوبی برای بسیاری از افراد است.

ما نمی‌دانیم که چه تعداد از این تغییرات به نسخه جهانی MIUI 14 خواهد رسید. امیدواریم که شیائومی ویژگی‌های بیشتری را برای همه بازارها به ارمغان بیاورد. تا آن زمان، نظرات خود را در مورد نسل بعدی نرم افزار موبایل شیائومی در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH