افت استخراج بیت کوین

افت 20 درصدی درآمد استخراج بیت کوین تنها در یک ماه!

آخرین آمار نشان می‌دهد که با توجه به کاهش قیمت بیت کوین، میزان درآمد استخراج کنندگان بیت کوین در یک ماه نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در ماه نوامبر، ماینرهای بیت کوین در ماه نوامبر حدود 472.64 میلیون دلار درآمد کسب کردند که 19.9 درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشت.
در بخش خوبی از ماه، قیمت بیت کوین زیر 17000 دلار بود، در حالی که این ارز دیجیتال در ماه اکتبر بین 19000 تا 20000 دلار معامله می‌شد.
بر اساس داده‌های گردآوری شده توسط The Block Research، درآمد استخراج بیت کوین در ماه نوامبر 19.9 درصد کاهش یافت و به حدود 472.64 میلیون دلار رسیده است.

قیمت این ارز دیجیتال که در ماه گذشته حدود 19000 دلار بود، پس از سقوط FTX به زیر 17000 دلار نیز سقوط کرد.

بیشتر درآمدهای استخراج بیت کوین از یارانه پاداش بلاک (460.32 میلیون دلار) و تنها بخش کوچکی از کارمزد تراکنش‌ها (12.32 میلیون دلار) به دست آمده است. سهم کارمزد تراکنش بیت کوین از کل درآمد کمی افزایش یافت و به حدود 3 درصد رسید.

در آی‌تی‌رسان بخوانید: درآمد استخراج بیت کوین به کمترین میزان طی دو سال اخیر رسید

البته لازم به ذکر است که با وجود این افت، استخراج کنندگان بیت کوین همچنان حدود 5.3 برابر بیشتر از سهامداران اتریوم درآمد کسب کردند. اتریوم با کنار گذاشتن روش استخراج ارز دیجیتال و روی آوردن به روش استیک کردن، جدا از مزایای مهمی که به‌دست آورد، درآمد کاربران خود را به شدت کاهش داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH