تفاوت کوییک

فروش فوق‌ العاده سایپا آغاز شد+ جزئیات و جدول

شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرده است که از امروز یعنی شنبه 12 آذر ماه ‌قصد دارد فروش فوق‌ العاده دو محصول ویژه خود را آغاز کند؛ این دو محصول، خودروی کوییک‌ با گیربکس معمولی و کوییک R با گیربکس معمولی هستند.

شرکت خودروسازی سایپا گفته است که این خودروها را حداکثر تا 90 روز به متقاضیان تحویل خواهد داد.

این طرح برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است یا به بیانی دیگر برای مادران دارای دو فرزند طراحی شده است (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم آن‌ها بعد از تاریخ 19 آبان ماه 1400 به دنیا آمده باشد). مهلت ثبت‌نام برای این متقاضیان عادی نیز تا تکمیل ظرفیت محصولات، هفت روز  در نظر گرفته شده است.

متقاضیان از ساعت 11 صبح امروز می‌توانند به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام یا پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

البته در طرح ویژه مادران در ابتدا پیش‌ ثبت‌نام انجام می‌شود. سپس در صورتی که در شرایط آنها برای ثبت‌نام مشکلی وجود نداشت، ثبت‌نام نهایی انجام خواهد شد. پس از آن نیز مادران می‌توانند وجه موردنیاز را برای شرکت خودروسازی واریز کند.

در این طرح نیز متقاضیان باید یک گواهی‌نامه معتبر داشته باشند، پلاک انتظامی فعال نداشته باشند و البته افراد با هر کدملی نیز تنها می‌توانند یک دستگاه خودرو خریداری کنند. همچنین در 48 ماهه گذشته، متقاضی نباید خودرویی خریداری کرده باشد.

در طرح ویژه متقاضیان عادی نیز شرایطی وجود دارد که شامل نداشتن پلاک انتظامی فعال، رسیدن به سن قانونی 18 سال و داشتن گواهی‌نامه معتبر است. محدودیت صدور فاکتور 18 ماهه بوده و فرد متقاضی ملزم است شماره تلفنی به نام خودش داشته باشد. در صورت نداشتن هریک از این شرایط بالا برای متقاضیان عادی و مادران، ثبت‌نام انجام نشده و خریداری خودرو ملغی خواهد شد.

در جدول پایین می‌توانید شرایط فروش فوق العاده این خودروی شرکت خودروسازی سایپا و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را مشاهده کنید:

نوع خودرو

مبلغ خودرو به ریال

رنگ‌های قابل عرضه

زمان تحویل خودروی مذکور

کوییک R با گیربکس معمولی
1.781.880.000
سفید قرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی
حداکثر 90 روزه
کوییک‌ با گیربکس معمولی
1.682.420.000
سفید
حداکثر 90 روزه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH