فروش گوشی‌های ردمی نوت در هندوستان از مرز 70 میلیون عدد گذشت

کمپانی شیائومی در جولای سال 2013 از ردمی به‌عنوان سری اقتصادی گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. در ادامه و طی سال 2019 ردمی به یک برند فرعی مجزا با دستگاه‌های پایین‌رده و میان‌رده تبدیل شد. گوشی‌های ردمی از محبوبیت بسیار بالایی در بازار هندوستان برخوردار هستند و بخش بزرگی از بازار موبایل این کشور را در اختیار دارند. ارقام مربوط به نقل و انتقالات دستگاه‌های ردمی نیز چنین ادعایی را مورد تائید قرار می‌دهند.

بر اساس اعلام شیائومی از زمان عرضه گوشی ردمی نوت 4G در سال 2014 مجموعا 72 میلیون دستگاه گوشی سری ردمی نوت در بازار هندوستان به فروش رفته است. حساب‌کاربری Redmi India نیز با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد: “همیشه باور داشته باشید که قرار است اتفاقات شگفت‌انگیزی به وقوع بپیوندد. ما از شما و تمامی 72 میلیون نفری که امکان تحقق این موفقیت را فراهم کردند؛ سپاسگزاری می‌کنیم. موجودیت ردمی منوط به وجود شماست و ما به هیچ وجه مایل به از دست دادن این سرمایه نیستیم.”

بی‌تردید گوشی‌های سری ردمی نوت فروش بسیار مطلوبی را در بازار هندوستان تجربه می‌کنند. ردمی در سال گذشته اعلام کرد که موفق به فروش بیش از 240 میلیون دستگاه گوشی ردمی نوت در سراسر جهان شده است. موفقیت برند چینی به توسعه سریع شبکه خرده فروشی آن نسبت داده می‌شود. تعداد فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی ردمی تنها در کشور هندوستان برابر با 3000 واحد است.

شیائومی به منظور گرامیداشت این دستاورد جدید، قیمت گوشی‌های ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11S را تا حداکثر 1500 روپیه کاهش داده است. نسخه‌ای از ردمی نوت 11S با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 16499 روپیه قیمت‌گذاری شده است؛ اما اکنون مشتریان با پرداخت مبلغ 15999 روپیه قادر به خریداری این مدل هستند. همچنین مدل پایه ردمی نوت 11 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که پیش‌تر 13499 روپیه قیمت‌گذاری شده بود؛ اکنون با برچسب قیمتی 12999 روپیه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

همچنین انتظار می‌رود که سری ردمی نوت 12 به‌زودی در بازار هندوستان عرضه شود. نسخه 5G این گوشی پیش‌تر موفق به دریافت چندین گواهینامه مختلف شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد ساخت شرکت سامسونگ همراه با یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی است. توان پردازشی ردمی نوت 12 نیز از طریق تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 کوالکام به‌همراه رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 تامین می‌شود.

این دستگاه مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی گوشی مستقر شده و به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH