سامسونگ گلکسی Book Go 2

برخی از مشخصات لپ تاپ اقتصادی سامسونگ Book 2 Go فاش شد

لپ تاپ اقتصادی جدید سامسونگ با نام Galaxy Book 2 Go در FCC به همراه لیستی از برخی مشخصات احتمالی آن مشاهده شد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ در حال کار بر روی یک سری از دستگاه‌های جدید گلکسی بوک است. اخیراً سامسونگ Galaxy Book 2 Go Wi-Fi و Galaxy Book 2 Go 5G در پایگاه داده بلوتوث SIG ظاهر شدند و صفحات پشتیبانی آن‌ها در وب سایت رسمی این برند به صورت زنده منتشر شد. اکنون، دو لپ‌تاپ سامسونگ در وب‌سایت گواهی FCC ایالات متحده مشاهده شده‌اند که برخی مشخصات کلیدی آن‌ها را فاش می‌کند.

وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) فاش می‌کند که سامسونگ Galaxy Book2 Go Wi-Fi و Galaxy Book2 Go 5G به ترتیب دارای کد رمز‌های Hermes 14 اینچ (WiFi) و Hermes 14 اینچ (5G) هستند. این نشان می‌دهد که دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش 14 اینچی خواهند بود.
علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که نوع 5G در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری روشن عرضه می‌شود در حالی که مدل Wi-Fi فقط در سایه روشن خاکستری در دسترس خواهد بود. آن‌ها برای پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی در FCC لیست شده‌اند. علاوه بر این، FCC تأیید می‌کند که Galaxy Book 2 Go WiFi دارای ابعاد 224 میلی‌متر در 15 میلی‌متر در 324 میلی‌متر است.

سامسونگ گلکسی Book Go 2

همانطور که گفته شد، این نوت‌بوک‌ها قبلا در وب‌سایت بلوتوث SIG مشاهده شده بودند که تأیید می‌کرد Samsung Galaxy Book2 Go (شماره مدل NP340XNA) و Book2 Go 5G (NP345XNA) با بلوتوث نسخه 5.2 عرضه می‌شوند. آن‌ها احتمالاً ویندوز 11 را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهند کرد. شایعات حاکی از آن است که سری Galaxy Book2 Go از Qualcomm FastConnect 6700 و همچنین Wi-Fi 6E پشتیبانی خواهد کرد.

صفحه پشتیبانی دو دستگاه سامسونگ نیز در وب سایت پشتیبانی این برند در بریتانیا منتشر شد و باعث شد احتمال معرفی و عرضه این محصولات در آینده نزدیک افزایش یابد. جزئیات در مورد لپ‌تاپ‌ها هنوز بسیار کوتاه و مختصر است و اطلاعات زیادی از این محصولات نداریم.

این شرکت کره‌ای هنوز چیزی در مورد گلکسی بوک‌های آینده تایید نکرده است. ما باید در آینده نزدیک با معرفی رسمی، بیشتر در مورد آن‌ها بیاموزیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH