اطلاعات جدید شیائومی ردمی K60

اطلاعات جدید سری ردمی K60؛ تاریخ رونمایی و استفاده از سه تراشه مختلف

با فاش شدن اطلاعات جدید از سری ردمی k60، ما تاریخ رونمایی و نام سه تراشه مختلفی که در این سری استفاده خواهند شد را بدست آورده‌ایم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

چندین اطلاعات در مورد سری جدید شیائومی ردمی K60 به بیرون درز کرده است، اما اکنون دانش ما از این سری جدید در حال کامل شدن است. گزارش MyDrivers حاکی از آن است که سری جدید در ژانویه، احتمالاً قبل از سال نو چینی (22 ژانویه) رونمایی خواهد شد.

شیائومی ردمی K60 دارای چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای صفحه نمایش QHD+ با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و شارژ سریع سیمی 67 واتی باشد و برای اولین بار، یک گوشی از خانواده K دارای شارژ بی‌سیم 30 واتی خواهد بود. در پشت آن، باید یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به اضافه یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را ببینیم. در جلوی گوشی نیز، احتمالا از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

سپس Redmi K60 Pro وارد می‌شود، که باید به Snapdragon 8+ Gen 1 قدیمی‌تر اما کارآمد بسنده کرد. البته بازهم باید منتظر دیدن بنچمارک‌ها باشیم تا اختلاف دو تراشه را بدانیم. به هر حال، انتظار می‌رود که نسخه Pro هم دارای صفحه نمایش QHD+ با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی باشد.
در بخش پایین‌رده خانواده، Redmi K60E قرار خواهد گرفت. این مدل باید از اسنپدراگون 870 یا Dimensity 8200 آینده استفاده کند. البته بنچمارک‌های اولیه‌ای که فاش شده‌اند، نسخه اسنپدراکون را تایید می‌کنند.

اطلاعات جدید شیائومی ردمی K60

بر اساس آنچه تاکنون شنیده‌ایم، مدل K60E باید یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (با OIS) داشته باشد. این مدل نیز با نرم افزارهای قدیمی‌تر اندروید 12 و MIUI 13 عرضه می‌شود. دو نسخه دیگر همین خانواده، اندروید 13 و MIUI 14 را اجرا خواهند کرد.

بر اساس نام مدل‌ها، به نظر می‌رسد که پوکو F5 شیائومی، بر اساس Redmi K60 Pro ساخته خواهد شد. هر دو نام رمز “موندریان” را دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH