همکاری سامسونگ و کوالکام در مسابقات بازی‌های سری اسنپدراگون پرو

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، در نشست جدیدی اعلام کرد که قرار است با شرکت کوالکام وارد همکاری شود. این دو شرکت بزرگ و مطرح در یکی از بزرگترین لیگ‌های بازی‌های موبایلی سری اسنپدراگون پرو شرکت خواهند کرد.

در این نشست که Snapdragon Summit 2022 نام دارد، سامسونگ گفته است که شریک او در بازی‌های موبایلی جدید سال 2023، شرکت کوالکام خواهد بود. با این همکاری، بی‌شک دو شرکت قدم بزرگی در مسیر پیشرفت فناوری گوشی‌های هوشمند و بازی‌های موبایلی برداشته‌اند.

این همکاری به نفع هردو شرکت خواهد بود. قرار شده که در این همکاری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی استفاده شود. سری اسنپدراگون پرو قرار است میزبان مسابقات ورزشی موبایلی در چندین بخش جهان باشد که شامل آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه، آفریقای شمالی، هند و آسیا-اقیانوسیه خواهد بود.

طبق چیزی که به طور رسمی اعلام شده است، رقبای سری اسنپدراگون پرو در این مسابقات (در سطوح Mobile Challenge و Mobile Masters) از دستگاه‌های گلکسی پرچم‌دار سامسونگ استفاده خواهند کرد که به تراشه اسنپدراگون مجهز شده است. این مسابقات از والنسیا آغاز خواهند شد.

در این رویداد، مسابقات موبایلی الکترونیکی حضور خواهند داشت که به طور مثال می‌توان به بازی‌های محبوبی مانند کلش آف کلنز (Clash of Clans)، آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends)، برول استارز (Brawl Stars)، گارنا فری فایر (Garena Free Fire)، لیگ اف لجندز: وایلد ریفت (Wild Rift) و PUBG موبایل اشاره کرد.

استفانی چوی که معاون اجرایی و رئیس بازاریابی جهانی در سامسونگ است، در این باره اعلام کرده است:

ما متعهد شده‌ایم که دستگاه‌های گلکسی شرکت سامسونگ را که هم از عملکرد بالایی برخوردار هستند و هم از تراشه اسنپدراگون استفاده می‌کنند را به دست میلیاردها گیمر در سراسر جهان برسانیم؛ از این طریق می‌توانیم رقابت و رفاقت را در فضای مجازی و بستر بازی‌های محبوب بهبود بخشید.

اگرچه هنوز کاملا تایید نشده است که دستگاه‌های گلکسی سامسونگ در رویدادهای سری اسنپدراگون پرو وجود خواهند داشت یا خیر، اما گزارش شده است که تاکنون چندین دستگاه گلکسی تب S8 الترا و گلکسی S22 اولترا در دستان رقبا دیده شده است.

شاید دلیل این امر آن باشد که هر دو دستگاه دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول SoC بوده و از نمایشگر با نرخ رفرش ریت بالا استفاده می‌کنند. این یکی از دلایلی است که این دستگاه‌ها به بهترین انواع دستگاه برای بازی تبدیل شوند.

شرکت سامسونگ و کوالکام تلاش می‌کنند در این رویداد فناوری تلفن‌ همراه را وارد دنیای مسابقات الکترونیکی کنند، علاوه بر آن، قصد دارند میزان قدرت گوشی‌های گلکسی شرکت سامسونگ را در هنگام مسابقات اینچنینی به نمایش بگذارند. این همکاری باعث می‌شود که رابطه سامسونگ با کوالکام عمیق‌تر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH