شیائومی بادز 4

هدست‌های بی‌سیم شیائومی بادز 4 معرفی شدند

لحظاتی پیش شیائومی در بزرگترین ایونت خود در سال 2022، هدست بی‌سیم شیائومی بادز 4 را معرفی کرد. با جزئیات این محصول با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ایونت شیائومی قرار بود کمی زودتر در سال برگزار شود اما با چند تاخیر مواجه شد تا بالاخره در 20 آذر ماه شاهد برگزاری آن باشیم. این تاخیرها باعث شد تا تعداد زیادی از محصولات، پیش از برگزاری مراسم فاش شوند. این فاش شدن‌ها و شایعه‌ها به قدری ادامه داشتند که ما بسیاری از مشخصات آن محصولات را نیز از قبل می‌دانستیم.

برای مثال تقریبا تمام مشخصات سری گوشی‌های شیائومی 13 از قبل فاش شده بودند، اما کمترین اطلاعات فاش شده مربوط به هدست‌های شیائومی بادز 4 بودند. ما به جز چند عکس منتشر شده رسمی که نشان‌دهنده تنوع رنگی هدست‌ها بودند، تقریبا هیچ اطلاعاتی از این هدست‌ها نداشتیم. با برگزاری این مراسم و رونمایی رسمی، تمام اطلاعات لازم این محصولات به دست ما رسیده است، پس در ادامه با شرح کامل هر آنچه که در این مراسم رونمایی شد، با ما همراه باشید:

ساخت و طراحی شیائومی بادز 4

هدست Xiaomi Buds 4 دارای طراحی نیمه داخل گوش شبیه AirPods است و بخش سیلیکونی برای داخل گوش ندارند. این دستگاه دارای استاندارد IPX54 برای مقاومت در برابر آب بوده و برش‌های میکروفون روی بدنه هر هدست قرار داده شده است. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی بدنه هدست، از عملکردهای مختلفی استفاده کنند. شیائومی در طراحی این هدست، سه رنگ سبز روشن، سفید و مشکی را ارائه می‌دهد.

شیائومی بادز 4

این هدست به همراه یک کیس عرضه می‌شود. این کیس یک محفظه نگه‌دارنده و شارژکننده است که به شکل سنگریزه طراحی شده است. طراحی این کیس شامل دو بخش می‌شود که قسمت بالایی آن دارای روکش براق و جنس نیمه پایینی آن حس پلاستیکی بودن را می‌دهد.

باتری و شارژدهی

برق لازم این هدست توسط یک باتری 480 میلی‌آمپر ساعتی در کیس تامین می‌شود که خود هر هدست از یک سلول 30 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند. این باتری‌ها 6 ساعت پخش آهنگ و 30 ساعت عمر باتری کلی را ارائه می‌دهند.

کیفیت صدا

از نظر صدا، Xiaomi Buds 4 به یک درایور داینمیک 11 میلی‌متری و سه میکروفون مجهز شده است. قابلیت حذف هوشمند نویز فعال، صدای Spatial سیصد و شصت درجه‌ای و حالت شفاف دارد. این دستگاه صوتی همچنین دارای گواهینامه بی‌سیم صوتی Hi-Res و LHDC 5.0 است که ارائه کیفیت صدا در سطح کیفیت CD را تضمین می‌کند. سه میکروفون داخلی به همراه کاهش نویز برای کیفیت واضح در تماس نیز وجود دارد.

این دستگاه همچنین قادر به حذف صدای باد نیز هست و یکی از ویژگی‌های خوب این هدست این است که شما می‌توانید آن‌ها را به طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل کنید.

قیمت و زمان عرضه شیائومی بادز 4

برای خرید این هدست‌های بالارده، شما باید قیمت بالارده‌ای نیز بپردازید. این هدست‌ها 699 یوآن (حدودا معادل 100 دلار) قیمت دارند و هم‌اکنون در چین برای فروش در دسترس قرار گرفتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH