اینستاگرام

رییس مرکز ملی فضای مجازی: سیاست‌های آمریکایی‌ها در فضای مجازی موجب دو قطبی‌سازی مردم شده است

سید ابوالحسن فیروزآبادی، رییس مرکز ملی فضای مجازی در سخنان اخیر خود فضای مجازی را عامل دو قطبی شدن جامعه بیان کرد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با مقصر دانستن غربی‌ها در اعمال سیاست در فضای مجازی بیان کرد: مدیریت شبکه‌های اجتماعی فعال در کشور بر عهده غربی‌ها است، به همین دلیل بر اساس سیاست‌های اعمالی در آن باعث مساله‌سازی در جامعه و در نهایت با تعمیق آن منجر به دو قطبی‌سازی در جامعه می‌شود که اتفاقات اخیر نیز در همین فضا صورت گرفت.

فیروزآبادی با انتقاد از سیاست‌های دولت‌های غربی در برهم زدن آرامش مردم ایران گفت: در پلتفرم‌های خارجی، شبکه‌ها به شکلی طراحی شده که صداها پژواک هم را داشته باشند و گروه‌های همسان تجمیع و تقویت شوند که این گروه‌بندی‌ها باعث ایجاد قطبی‌سازی و دسته‌بندی مردم در جامعه می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد که مردم باید در این فضا توجیه شوند تا حباب تصویر غیرواقعی از اغتشاشات و آشفتگی به نمایش گذاشته شده و همچنین بزرگ‌نمایی از اتفاقات اخیر موجب چالش‌های تصنعی آن‌ها علیه دین، فرهنگ و کلیت جامعه توسط صاحبان سکوها نشوند.

رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اهمیت ایجاد قلمرو در این فضا همچون فضای فیزیکی گفت: باید از طریق نخبگان و انتشار مطالب صحیح در فضای مجازی قلمروسازی کنیم و برای این مهم نیاز به همت عالی ملی در کشور بوده و باید تمامی آحاد جامعه نقش داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH