رندرهای جدید از گوگل پیکسل فولد در فضای وب منتشر شد

گوگل فرآیند پخش تبلیغات برای نخستین گوشی تاشو خود را از مدتی قبل آغاز کرده است؛ اما تاکنون در خصوص طراحی این دستگاه جزئیات چندانی منتشر نشده است. طی هفته گذشته مجموعه‌ای از رندرهای مربوط به گوشی پیکسلی تاشو گوگل (که با اسامی گوگل پیکسل فولد و گوگل پیکسل نوت شناخته می‌شود) در فضای وب منتشر شد. این تصاویر توسط یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks@ به اشتراک گذاشته شدند.

بر این اساس و در نگاه نخست، گوگل پیکسل فولد بیش از آنکه به سامسونگ گلکسی زد فولد 4 شباهت داشته باشد؛ شبیه به سری اوپو فایند به‌نظر می‌رسد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی تاشو گوگل در ماه مه 2023 و تقریبا همزمان با موعد برگزاری رویداد Google I/O 2023 معرفی خواهد شد.

در ساخت این گوشی از زبان طراحی گوگل پیکسل 7 الهام گرفته شده است. این موضوع زمانی مشهودتر خواهد شد که به پیکره‌بندی پنل پشتی گوشی نگاه کنیم. این دستگاه مجهز به 3 لنز دوربین روی پنل پشتی است؛ دوربین‌هایی که احتمالا مشابه مدل‌های موجود در پیکسل 7 پرو خواهند بود. بعلاوه بر اساس شنیده‌ها، گوگل پیکسل فولد از ابعادی مشابه با اوپو فایند N برخوردار است.

به بیان دقیق‌تر، ابعاد این گوشی معادل 158.7×139.7×5.7 میلی‌متر خواهد بود. همچنین ضخامت دستگاه با احتساب برجستگی ماژول دوربین به 8.3 میلی‌متر خواهد رسید. فرد افشاگر معتقد است که گوشی پیکسلی تاشو گوگل مجهز به یک نمایشگر نسبتا بزرگ با طول قطر 7.69 اینچ خواهد بود.

حواشی اطراف نمایشگر به وضوح بزرگتر هستند و این موضوع مشخصا در قسمت فوقانی نمایشگر تاشو مشهود است (ضخامت چشمگیر حاشیه فوقانی نمایشگر، فضای کافی جهت استقرار دوربین سلفی را فراهم می‌کند). نمایشگر خارجی از اندازه نسبتا کوچک 5.79 اینچی برخوردار بوده و حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز آن از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

توان پردازشی گوگل پیکسل فولد از طریق پردازنده تنسور G2 به‌همراه 12 گیگابایت رم تامین می‌شود. بعلاوه این دستگاه با ظرفیت مختلف حافظه داخلی و سیستم‌عامل اندروید 13 به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی در مدل‌های رنگی نقره‌ای یا مشکی و با قیمت‌گذاری پایه 1799 دلاری (مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 4) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در این میان حتی برخی شایعات به پشتیبانی از قلم استایلوس نیز اشاره دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH