لیست ویژگی‌های جدید در به‌روزرسانی ویندوزفون 8.1

Welcome-screen

مایکروسافت قصد دارد تا ویندوزفون 8.1 خود را با عرضه نمودن یک بسته به‌روزرسانی جدید، به پیشرفت بسیار خوبی برساند ولی این پچ آپدیت برای بسیاری جای سوالات فراوانی را ایجاد نموده است و برای افراد زیادی واضح نیست که چه مزایایی را به دستگاه‌ خواهد افزود. در ادامه و به‌طور خلاصه برای شما لیست ویژگی‌های جدید در به‌روزرسانی ویندوزفون 8.1 را به نگارش درخواهیم آورد که خواندن آن می‌تواند برای کسانی که قرار است این بسته را دریافت کنند و همچنین کسانی که خرید یک موبایل ویندوزی برای آن‌ها یک گزینه مناسب محسوب می‌شود جذاب باشد.

پوشه‌ها – folders:

این امکان در این به‌روزرسانی به شما اجازه خواهد داد تا صفحه استارت گوشی خود را به روشی که می‌خواهید تغییر بدهید و یک عنوان را بر روی عنوان دیگر بکشید تا بتوانید برای آن‌ها یک پوشه مجزا درست کنید.

پیام‌ها -Messages:

در بخش پیام‌ها خواهید توانست چند پیام متنی مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و در قالب یک پیام متنی واحد برای افراد مختلف ارسال کنید.

انتخاب – Selection:

با بهبود سیستم انتخاب برای این سیستم‌عامل همراه، امکان پاک کردن تعداد زیادی از موارد مختلف مانند تماس‌ها در بخش تماس‌های انجام‌شده و یا دریافتی و … را خواهید داشت. علاوه بر این امکان برای بخش فهرست‌های تماس شما نیز در دسترس خواهد بود.

مرکز نرم‌افزارهای کاربردی – Apps Corner:

در این بخش می‌توانید نرم‌افزارهای خود را برای کاربران مختلف ویندوزفون محدود کرده و یا به آن‌ها اختصاص بدهید. این امکان برای شرکت‌هایی که نرم‌افزارهای مختلف را به‌صورت عمده و برای کارمندان خود خریداری می‌کنند بسیار مفید خواهد بود.

سیستم هشدار – Alarm:

در این بخش امکان تنظیم زمان اسنوز برای زنگ‌های هشدارتان امکان‌پذیر شده است که برای افرادی که با بیداری صبحگاه مشکل دارند بسیار مفید خواهد بود.

نرم‌افزارهای جانبی – Accessory apps:

این نرم‌افزارها با این نسخه از به‌روزرسانی به شما اجازه خواهند داد تا نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را بر روی ابزارهای جانبی مانند ساعت هوشمند دریافت کنید.

امکانات اشتراک‌گذاری اینترنتی – Internet Sharing:

در این به‌روزرسانی خواهید توانست تا cellular data موبایل خود از طریق بلوتوث به اشتراک بگذارید.

شبکه‌های مجازی خصوصی – VPN:

در این بسته به‌روزرسانی امکان استفاده از L2TP در شبکه‌های VPN بر روی ویندوزفون مهیا شده است و امکان اتصال به VPN تنها با ویندوزفون شما نیز مهیا خواهد بود.

خواننده متن – Narrator:

در بخش خواننده متن خواهید توانست تا امکانات تایپ لمسی را نیز به کار ببرید و بتوانید عبارت‌هایی را که نمی‌خواهید دستگاه آن‌ها را بلند بخواند نیز تعیین نمایید.

 

شاید بسیاری از این امکانات در سیستم‌های عامل دیگر وجود داشته‌اند ولی افزوده شدن آن‌ها به این نسخه از ویندوزفون می‌تواند بسیار مفید باشد و ویندوزفون را به یک سیستم‌عامل بهتر برای پلتفرم‌های همراه تبدیل سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH