گوشی‌های قدیمی ویندوزفون دیگر اعلانات را دریافت نخواهند کرد

علاوه‌بر مایکروسافت که پشتیبانی از گوشی‌های ویندوز فون را متوقف کرده، Redmond نیز این سیستم عامل را ترک خواهد کرد. از تاریخ 20 فوریه گوشی‌های ویندوزی قدیمی دیگر نوتیفیکیشینی دریافت نخواهند کرد و امکان استفاده از سرویس Find my phone برای تعیین محل خود را نیز نخواهند داشت. قابل ذکر است گوشی‌های مذکور شامل دستگاه‌های دارای ویندوز 10 یا 8.1 نخواهد بود.

دستگاه‌های مورد نظر شامل گوشی‌هایی با ویندوز فون 7.5 و 8 می‌شوند. بر روی این دستگاه‌ها سرویس Mobile Push Notification به صورت کامل غیرفعال خواهد شد. خوشبختانه بیشتر گوشی‌های ویندوز فون دارای نسخه‌های یاد شده، به‌روزرسانی ویندوز 8.1 یا 10 را دریافت کرده‌اند و مطمئنا تعداد کمی گوشی مستثنی از این وضع موجود خواهند بود.

علاوه بر اعلانات، این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی‌های مختلف بر روی کاشی‌ها را نیز دریافت نخواهند کرد. بر اساس صحبت‌های مایکروسافت، پس از 5 سال ویندوز 7.5 و 8 به انتهای مسیر کاری خود رسیده‌اند و پشتیبانی از این محصولات به آرامی متوقف خواهد شد. اگر گوشی ویندوز فون خود را هنوز به ویندوز 8.1 یا 10 به‌روزرسانی نکرده‌اید، بهتر است عجله کنید؛ در غیر این صورت در استفاده از آن دچار مشکلات زیادی خواهید بود. در زیر اعلامیه رسمی مایکروسافت در این خصوص آمده است:

از 20 فوریه سال 2018 سرویس Mobile Push Notification برای سیستم عامل‌های 7.5 و 8 خارج از دسترس قرار خواهد گرفت. به محض اجرای این طرح دستگاه‌هایی با این سیستم عامل‌ها دیگر نوتیفیکیشن و به‌روزرسانی در کاشی‌ها را دریافت نخواهند کرد. قابلیت Find my phone نیز این گوشی‌ها را تعیین محل نخواهد کرد. ویندوز فون 7.5 و 8 به انتهای تاریخ پشتیبانی رسیده‌اند و در طول زمان سرویس‌های مختلف برای این سیستم عامل‌ها قطع خواهد شد.

3 در مورد “گوشی‌های قدیمی ویندوزفون دیگر اعلانات را دریافت نخواهند کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH