بازی بعدی Tomb Raider

آمازون گیمز بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین نسخه Tomb Raider را منتشر می‌کند

آمازون گیمز اعلام کرده است که در کنار Crystal Dynamics روی بازی بعدی Tomb Raider کار خواهد کرد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

این بازی جدید Tomb Raider که ابتدا در آوریل 2022 معرفی شد، در کریستال داینامیکس (استودیو سازنده Tomb Raider در سال 2013 و دنباله آن، Rise of the Tomb Raider) در دست ساخت است. با این حال، پس از خرید فرنچایز Tomb Raider توسط The Embracer در اوایل سال جاری، اکنون حق انتشار این سری از Square Enix به Amazon Games منتقل شده است.

کریستف هارتمن، معاون بازی‌های آمازون، در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک گفت: «ما از این فرصت برای همکاری با این توسعه‌دهنده و فرنچایز مشهور مفتخریم.» تیم ما از همکاری با تیم با استعداد و رویایی Crystal Dynamics برای آوردن فصل بعدی حماسه لارا کرافت برای بازیکنان در سراسر جهان بسیار هیجان‌زده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی، Crystal Dynamics از قدرت و فن‌آوری پیشرفته Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد تا عناصر داستانی عنوان را تقویت کند تا اطمینان حاصل کند که این نسخه “بزرگترین و گسترده‌ترین بازی Tomb Raider تا به امروز” خواهد بود. با توجه به سابقه انتشار بازی‌های آنلاین، این اولین تجربه آمازون گیمز با یک بازی ماجراجویی مبتنی بر روایت تک نفره نیز خواهد بود. هیچ یک از طرفین تاریخ یا عنوانی را برای این بازی جدید Tomb Raider ارائه نکرده‌اند و گفته‌اند که اطلاعات و جزئیات بیشتر در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

آینده Tomb Raider

طبق بیانیه مطبوعاتی، آمازون گیمز “پشتیبانی کامل” خود را از کریستال داینامیکس در طول فرآیند توسعه ارائه خواهد کرد و پس از انتشار بازی به عنوان ناشر آن عمل خواهد کرد. علاوه بر این، کریستال داینامیکس تایید کرده است که بازی جدید همچنان “به کاوش و مسیریابی خلاقانه” پاداش خواهد داد، در حالی که دارای “پازل‌های چالشی ذهنی” کلاسیک و دشمنان مختلف کرافت است که باعث معروف و محبوب شدن این سری شده بودند.

بازی بعدی Tomb Raider

اسکات آموس، رئیس کریستال داینامیکس گفت:

ما در کریستال داینمیکس دنبال اعمال تغییرات جدید در این سری هستیم و با آمازون گیمز، تیمی را پیدا کردیم که با ما در دیدگاه خلاقانه، جاه‌طلبی‌ها و ارزش‌های ما برای جهان لارا کرافت مشترک است.

در حالی که ریبوت مجدد سری Tomb Raider توسط Crystal Dynamics موفقیت‌آمیز بوده است، هم استودیو سازنده و هم آمازون گیمز به دنبال دور شدن از یک راه‌اندازی مجدد و ارائه یک داستان کاملاً جدید برای حماسه لارا کرافت هستند. امیدواریم تا نگاهی اجمالی به این فصل جدید تامب رایدر زمان زیادی باقی نمانده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH