تاخیر عرضه S23

تاریخ عرضه خانواده گلکسی S23 به تاخیر می‌افتد؟

با توجه به آخرین گزارشات، تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S23 به تعویق افتاده و کمی دیرتر از تاریخی که قبلا می‌دانستیم خواهد بود. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

یکی از سوالاتی که ما هنوز در مورد سامسونگ گلکسی S23 می‌پرسیم این است که دقیقاً چه زمانی شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود. جدیدترین اخبار منتشر شده از شایعات نشان می‌دهد که تاریخ رونمایی کمی دیرتر (حدود یک یا دو هفته) از آنچه انتظارش را داشتیم خواهد بود.

به گفته @TheGalox (از طریق Notebookcheck) ، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی‌های خانواده جدید خود در بازه زمانی اواسط تا اواخر فوریه است. این شخص دلیل این تاخیر را عدم تفاهم تیم داخلی سامسونگ بر روی قیمت عرضه این گوشی‌ها می‌داند.

قبلاً گزارش‌هایی از چندین منبع شنیده بودیم مبنی بر اینکه گلکسی S23 احتمالا در هفته اول فوریه نمایش داده خواهد شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است تا اواخر این ماه منتظر باشیم تا این گوشی‌ها رسماً به دنیا معرفی شوند.

قیمت مناسب چه قدر خواهد بود؟

بحث در مورد معضل قیمت گذاری نکته جالبی است. سامسونگ می‌خواهد بدون منصرف کردن برخی خریداران احتمالی، سود سالمی به دست آورد، و به نظر می‌رسد که این شرکت هنوز تصمیم نگرفته که چه قیمتی را برای سری گوشی‌های خود در نظر بگیرد. اگر قیمت بالایی انتخاب کند، سود بیشتری بر روی هر گوشی خواهد داشت، اما از طرفی تعداد گوشی کمتری خواهد فروخت و سامسونگ در تلاش است تا نقطه میانی خوبی را پیدا کند.
قیمت گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی اس 22 از 799 دلار برای نسخه استاندارد، 999 دلار برای نسخه پلاس و 1199 دلار برای نسخه اولترا شروع شد. مرور این قیمت‌ها باعث می‌شود یک حس کلی نسبت به قیمت‌گذاری خانواده جدید S23 داشته باشیم.

همان منبعی که می‌گوید گوشی‌ها با تاخیر عرضه خواهند شد، قیمت‌های 799، 899 دلاری و 1199 دلاری را برای سه دستگاه از سری Galaxy S23 پیشنهاد می‌کند، اما این قیمت‌ها چیزی بیشتر از یک حدس و گمان ساده آن شخص نیستند. برای رونمایی رسمی از قیمت‌ها باید تا یکی دو ماه دیگر صبر کنیم.

تجزیه و تحلیل: فشار قیمت گذاری

با توجه به آنچه تاکنون در مورد سری گلکسی S23 سامسونگ شنیده‌ا‌یم، به نظر نمی‌رسد که این گوشی‌ها جهشی بزرگ نسبت به نسل‌های قبلی خود داشته باشند.

با توجه به شرایط اقتصادی سختی که در آن قرار داریم، فهمیدن علت نبود این جهش بزرگ کار دشواری نیست. بیشتر مردم از نظر بودجه تحت فشار هستند و اثرات این مشکل اقتصادی همچنان در زنجیره تامین قطعات احساس می‌شود و هزینه مواد لازم برای ساخت قطعات همچنان در حال افزایش است.

با در نظر گرفتن این موضوع، سامسونگ باید سخت تلاش کند تا از بالاتر رفتن قیمت خانواده جدید نسبت به خانواده S22 جلوگیری کند. برای تحقق این امر باید فداکاری‌های خاصی انجام دهد.

این شایعه جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در تلاش است که تا جای ممکن قیمت پایینی را برای سری جدید خود در نظر بگیرد. این تلاش سامسونگ دو دلیل اصلی دارد، دلیل اول رقابت شدید این شرکت با اپل و گوگل بوده و دلیل دوم این است که اگر قیمت گوشی‌ها خیلی بالا باشد مردم به سادگی سراغ گزینه‌های میان‌رده خواهند رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH