تبلتی که هیچ آسیبی نمیبیند؛ مشخصات و قیمت‌‌ تبلت مقاوم اوکیتل RT3 مینی اعلام شد

شرکت اوکیتل آماده است تا اولین مینی تبلت 8 اینچی خود موسوم به اوکیتل RT3 را در روز 21 دسامبر 2022 (30 آذر ماه) روانه بازار کند. این مینی تبلت دارای ویژگی‌های مقاوم‌کننده‌ای است که امکان استفاده از آن در شرایط سخت و نامساعد محیطی را فراهم نموده و این محصول را به یک گزینه ایده‌آل جهت استفاده در فضاهای غیر مسقف تبدیل می‌کند.

اوکیتل RT3 برای تحمل حمل و نقل در شرایط دشوار و ارائه عملکرد بی‌عیب و نقص حتی در محیط‌هایی با وضعیت نامساعد طراحی شده است. تبلت جدید اوکیتل به منظور پاسخگویی به نیازهای افراد شاغل در صنایع مختلف نظیر ساخت و ساز، مهندسی، معماری، آموزش، سرگرمی، مدیریت موجودی و خدمات اورژانسی عرضه خواهد شد. البته تبلت‌های مقاوم دیگری با قابلیت تحمل شرایط محیطی دشوار نیز در بازار موجود هستند؛ اما این تبلت‌ها معمولا بزرگ و حجیم بوده و حمل و نقل آنها کاری طاقت‌فرسا است. اما اوکیتل RT3 با وجود ابعاد 209×136.6×14 میلی‌متری و وزن 538.1 گرمی خود یک تبلت کوچک و سبک‌وزن قلمداد می‌شود. این موضوع بدان معناست که کاربران همواره و در همه‌جا می‌توانند این تبلت را با خود به‌همراه داشته باشند.

اوکیتل RT3 مجهز به یک نمایشگر لمسی 8 اینچی IPS با مقاومت بالا در برابر خط و خش و روشنایی 400 نیتی است. این نمایشگر، تجربه بصری و کاربری استثنایی را به ارمغان خواهد آورد. این دستگاه مجهز به یک کیس لاستیکی است که به محافظت هرچه بیش‌تر از آن کمک می‌کند. این تبلت به لطف برخورداری از گواهینامه‌های IP68، IP69K و MIL-STD-810H در برابر نفوذ آب، گردوغبار، ضربه، سقوط و لرزش مقاوم است. این تبلت از قابلیت غوطه‌ور شدن در عمق حداکثر 1.5 متری آب برای مدت 30 دقیقه برخوردار بوده و در برابر ریزش مایعات از ارتفاع 1.5 متری مقاومت خواهد کرد.

توان پردازشی اوکیتل RT3 از طریق تراشه هلیو P22 ساخت شرکت مدیاتک با پردازنده 8 هسته‌ای به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت ارتقاء تا سقف 1 ترابایت) تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری این دستگاه سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز این گجت مجهز به سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی IMX519 ساخت شرکت سونی و فلاش LED است. این پیکره‌بندی برای ثبت عکس‌های زیبا در فضاهای روشن و کم‌نور، مناسب به‌نظر می‌رسد. همچنین کاربران به منظور ثبت تصاویر سلفی نیز به دوربین 8 مگاپیکسلی روی پنل جلویی دستگاه دسترسی خواهند داشت. GPS، گلوناس، Galileo و BeiDou سایر ویژگی‌های جالب این تبلت به‌شمار می‌روند.

بعلاوه این تبلت از اتصال 5G، 4G، وای‌فای و بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و مجهز به اسپیکرهای استریو، اسکنر بارکد، OTG و قابلیت پشتیبانی از کیسه ابزار است. اوکیتل RT3 از قابلیت دریافت 2 نانوسیم‌کارت یا یک نانو سیم‌کارت و یک کارت حافظه میکرو اس‌دی به‌طور همزمان برخوردار بوده و از شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران در هر زمان و هر مکان می‌توانند به اینترنت متصل شده و به‌ داده‌های خود دسترسی داشته باشند.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

تبلت مقاوم اوکیتل RT3 مینی در روز 21 دسامبر 2022 (30 آذر ماه) از طریق فروشگاه AliExpress در سطح جهانی عرضه خواهد شد. مشتریان در نخستین مرحله از فروش جهانی می‌توانند از تخفیف حداکثر 50 درصدی برای خرید این تبلت بهره‌مند شوند. بعلاوه این برند اقدام به عرضه یک کد تخفیف 10 درصدی اضافی (OUKITELRT3MN) نموده است. بنابراین مشتریان در طول نخست فروش می‌توانند تبلت اوکیتل RT3 را به قیمت تنها 139.99 دلار خریداری کنند. البته بایستی توجه داشت که برنامه فروش از روز 30 آذر ماه آغاز شده و در روز 4 دی ماه به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH