ایلان ماسک مدعی نجات توییتر از خطر ورشکستگی شد

ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت‌های تسلا موتورز، SpaceX و Neuralink که در فصل پاییز امسال ریاست توییتر را بر عهده گرفت؛ اعلام کرده که اکنون به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که همه چیز در مسیر درستی به پیش می‌رود.

وی گفت: “توییتر هنوز به موقعیت ایمن نرسیده است؛ اما اکنون کمپانی در مسیر ورشکستگی قرار ندارد. البته کماکان بایستی کارهای زیادی انجام شود.” از اکتبر سال جاری به بعد، ایلان ماسک در چندین مورد تصمیمات بحث‌برانگیزی گرفته و بسیاری از تبلیغ‌کنندگان بزرگ را از دست داده است. ماه گذشته وی به کارمندان توییتر هشدار داد که این شرکت احتمالا از رکود اقتصادی آینده جان سالم به در نخواهد برد.

ایلان ماسک در پادکست آخر هفته اعلام کرد: “وضعیت توییتر همانند یک ترن هوایی واقعی بود. این شرکت حداقل با فراز و نشیب‌های خاص خود دست‌به‌گریبان بود. اما اکنون به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که توییتر در مسیر درستی به پیش می‌رود. ما هزینه را به شکلی معقول تحت کنترل خود قرار داده‌ایم؛ بنابراین اکنون شرکت به شکلی شتابزده به سوی ورشکستگی حرکت نمی‌کند.”

آقای ماسک خاطرنشان می‌کند که تعداد خطاها به مرور زمان کاهش یافته و در آینده، اشتباهات کمتری از توییتر سر خواهد زد. پیش از این ایلان ماسک، توییتر را با یک هواپیمای در حال سقوط مقایسه کرده و با استفاده از این موضوع، اخراج گسترده کارمندان شبکه اجتماعی بلافاصله پس از خریداری آن را توجیه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH