اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی F04 با رم 8 گیگابایتی منتشر شد

سامسونگ در تدارک رونمایی از گلکسی F04 است. این گوشی پایین‌رده نخستین بار در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. بر اساس تیزرهای تبلیغاتی لو رفته، این دستگاه به‌طور انحصاری از طریق فروشگاه Flipkart عرضه شده و با برچسب قیمتی کمتر از 8000 روپیه (حدودا معادل 100 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

فهرست مشخصات رسمی این گوشی هنوز منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی بوده و مدل ری‌برند شده گوشی‌های گلکسی A04 یا گلکسی A04e قلمداد شود. همچنین این گوشی احتمالا مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی بود. چنین ظرفیتی با توجه به محدوده قیمت‌گذاری دستگاه بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

شباهت گلکسی F04 به دستگاه‌های گلکسی A04 بدان معناست که ما با یک گوشی مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی LCD در قسمت جلویی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره‌ای شکل سروکار خواهیم داشت. ظرفیت باتری گوشی احتمالا برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود؛ در حالی‌که گزینه‌های ارتباطی دستگاه به LTE محدود خواهد بود؛ موضوعی که با توجه به قیمت‌گذاری احتمالی گوشی، نقطه ضعف بزرگی محسوب نمی‌شود.

این گوشی با مدل‌های رنگی بنفش و سبز به معرض نمایش گذاشته شده است. اکنون پرسش اساسی این است که آیا گلکسی F04 همانند گلکسی A04 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده یا از یک سنسور متفاوت برای دوربین اصلی بهره خواهد برد. با توجه به اینکه کمپین تبلیغاتی گلکسی F04 هم‌اکنون در جریان است؛ بنابراین تا موعد رونمایی رسمی از این محصول احتمالا زمان چندانی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH