لپ‌تاپی با صدای فراگیر!

asus-n56jr

ایسوس محصولی جدید از لپ تاپ های سری N را تحت عنوان ASUS N56JR برای تجربه‌ای دوست داشتنی از سرگرمی، صدایی فوق العاده و قدرتی پیشرفته معرفی کرد.

لپ‌تاپ‌های سری N  ایسوس همواره از طراحی ویژه ای برخوردار بوده و جوایز معتبری را به خود اختصاص داده‌اند. لپ تاپ جدید N56JR نیز از این امر مستثنی نبوده و با طراحی زیبا و چشمگیر، لوکس و بدنه‌ای متالیک چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

لپ‌تاپ N56JR از فناوری اختصاصی SonicMaster Premium بهره می‌گیرد که با به کارگیری اسپیکرهای Bang & Olufsen ICEpower و نیز نرم افزارWave MaxxAudio Master توانسته است یک تجربه صوتی ناب را در اختیار کاربران قرار دهد. ابزارهای حرفه‌ای پردازش صدا در کنار وضوح بالا و محدوده پوشش گسترده، N56JR را به یک لپ‌تاپ عالی در حوزه امکانات چند رسانه‌ای  تبدیل کرده است.

این لپ‌تاپ به یک نمایشگر 15.6 اینچی LED FHD مجهز است و در ساخت آن از فناوری اختصاصی Splendid Video Intelligent به کار رفته است.

فناوری اختصاصی Super Hybrid Engine II به این دستگاه توانایی بوت تا حداکثر 2 ثانیه را مهیا می‌سازد. استفاده از چهارمین نسل از پردازنده‌های Core شرکت اینتل در کنار ویژگی +USB Charge که امکان شارژ بلادرنگ را فراهم می‌کند، لپ‌تاپ جدید سری N ایسوس را به یک ابزار قدرتمند همراه تبدیل می‌سازد.

N56JR که از سیستم عامل Windows 8 Pro پشتیبانی می‌کند به چیپ گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 760 2GB DDR5 مجهز شده است. حداکثر فضای ذخیره سازی این لپ تاپ به 1 ترابایت می‌رسد. علاوه بر امکانات ذکر شده N56JR به یک درایو Blu-Ray نیز مجهز است که به همراه وب کم HD در کنار سایر امکانات صوتی و تصویری، برای ایجاد تجربه‌های جدید و سرگرم کننده طراحی و بهینه سازی شده است. پشتیبانی از شبکه بی‌سیم 802.11b/g/n و همچنین Bluetooth 4.0 از امکانات شبکه‌ای این محصول جدید هستند.

1 در مورد “لپ‌تاپی با صدای فراگیر!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH