ایسر در نمایشگاه CES از مانیتور گیمینگ 45 اینچی جدید خود رونمایی کرد

شرکت ایسر در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2023 از یک مانیتور اولد 45 اینچی جدید رونمایی کرد. Predator X45 یک مانیتور گیمینگ فوق‌عریض است که از پنل اولد بهره گرفته و بر اساس اعلام ایسر دارای روشنایی و نرخ کنتراست خیره‌کننده‌ای است. در نتیجه این محصول با برترین مانیتورهای گیمینگ بازار قابل رقابت است.

از جنبه مشخصات فنی نیز Predator X45 از یک پنل 45 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 استفاده می‌کند. این نمایشگر در کلاسی مشابه Alienware 34 QD-OLED قرار گرفته و در مقایسه با نمایشگرهای سنتی 16:9 از طراحی عریض‌تری برخوردار است. همچنین این مانیتور دارای شعاع انحنای چشمگیر 800R بوده و از این منظر با نمایشگر اولد 45 اینچی ال‌جی موسوم به UltraGear که در ماه دسامبر گذشته معرفی شد؛ شباهت زیادی دارد.

این مانیتور دارای رزولوشن 3440×1440 پیکسلی بوده که در مقایسه با رزولوشن 4K اندکی کمتر است. بر اساس اعلام ایسر، کیفیت تصویر این مانیتور یکی از ویژگی‌های شاخص آن قلمداد می‌شود. پنل اولد مورد استفاده در این محصول دارای حداکثر روشنایی 1000 نیتی بوده و از قابلیت پوشش‌دهی 98.5 درصدی فضای رنگی حرفه‌ای DCI-P3 برخوردار است. اگرچه ایسر در خصوص بهره‌مندی این محصول از گواهینامه HDR هنوز هیچ اظهارنظری نکرده است؛ اما پنل‌های اولد به‌طور معمول بهترین تجربه یک مانیتور HDR را برای کاربران رقم خواهند زد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH