محصول جالب ایسر در نمایشگاه CES، با دوچرخه ثابت ایسر، گوشی و لپ‌تاپ خود را شارژ کنید!

ایسر در آستانه نمایشگاه CES 2023 از دوچرخه ثابت eKinekt BD 3 رونمایی کرد. این دوچرخه ثابت طراحی متفاوتی دارد و ترکیبی از یک وسیله ورزشی و میز کار است.

این دوچرخه به شکلی طراحی شده که ورزش و پدال زدن شما را به عنوان منبعی برای تامین انرژی دستگاه‌های مورد نظر می‌گیرد.

ظاهر این دوچرخه مانند یک وسیله ورزشی استاندارد است، بر روی دوچرخه یک نمایشگر LCD برای پایش فعالیت ورزشی شما قرار دارد، همچنین برنامه موبایلی مخصوص این دوچرخه نیز عرضه شده است.

این دستگاه دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C هم دارد، اما کارایی این درگاه‌ها چیست؟

نکته خاص در مورد دوچرخه ثابت eKinekt BD 3 آن است که می‌تواند برق تولید کند، شما می‌توانید به وسیله درگاه‌های موجود لوازم الکتریکی خود مانند تلفن همراه یا لپ‌تاپ را شارژ و از آن‌ها استفاده کنید.

ایسر اعلام کرده که استفاده از این وسیله باعث می‌شود تا انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل شود، یک ساعت دوچرخه سواری با سرعت متوسط 60 دور در دقیقه می‌تواند 75 کیلووات برق تولید کند.

به وسیله این برق می‌توانید از لپ‌تاپ خود استفاده کنید، به این منظور یک سطح صاف مانند میز در قسمت جلوی دوچرخه قرار دارد که برای استفاده از لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن همراه حین ورزش طراحی شده است.

البته این میز قابلیتی جابه‌جایی دارد و مثلا در حالت ورزش با فاصله گرفتن میز از بدنه اصلی دوچرخه، فضای بیشتری برای رکاب زدن با سرعت بیشتر دارید.

اپلیکیشن این دوچرخه با دریافت اطلاعات شما و پایش فعالیت روزانه می‌تواند میزان کالری سوخته شده و نوع و حجم فعالیت شما را مشخص و برنامه مناسب به خودتان ارائه دهد. ایسر این محصولا را با قیمت 1000 یورو به فروش می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH