در جاده‌ها بدون وقفه بازی کنید؛ سرویس استریم ابری گیمینگ خودرو توسط انویدیا معرفی شد!

انویدیا با پلتفرمی جدید و جالب پا به نمایشگاه CES 2023 گذاشت. محصول جدید این شرکت یک سرویس استریم ابری مخصوص برای خودروها است که به زودی در برخی از مدل‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پلتفرم برپایه سرویس محبوب GeForce Now خواهد بود که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. این سرویس به طرفداران بازی‌های ویدیویی اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را به شکل استریم از فضای ابری اجرا کنند. این سرویس در سال‌های گذشته توسعه پیدا کرده و به تلویزیون‌های جدید سامسونگ نیز اضافه شده است. اما حالا انویدیا قصد دارد تا سرویس استریم ابری خود را به جاده‌ها ببرد.

بر اساس اطلاعاتی که انویدیا در CES 2023 منتشر کرد، برای استفاده از این سرویس تنها کافیست مانیتور داخل خودرو را روشن کنید، دسته بازی را به سیستم پخش مدیا داخل خودرو متصل کرده و بازی خود را اجرا کنید، به همین سادگی!

 

تاکنون سه گروه خودروسازی هیوندای موتور، پولستار و گروه خودروسازی BYD چین اعلام کردند که از این سرویس در خودروهای خود استفاده خواهند کرد.

این حرکت بخشی از چشم‌انداز آینده انویدیا است که می‌خواهد فضای داخلی خودروها به “فضای زندگی متحرک” تبدیل شود.

البته انویدیا در مسیر خود، رقبایی هم دارد، به جز انویدیا، تسلا اخیرا به رانندگان این امکان را داده که بازی‌های Steam را در داخل وسایل نقلیه خود انجام دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH