گوشی نوکیا 130 در دو نسخه معمولی و دو سیم‌کارته معرفی شد!

 

در بازار پر تب و تاب اسمارت فون‌ها افرادی نیز هستند که دل به چنین امکاناتی نمی‌بندد و اصلی‌ترین کاربرد تلفن همراه را زنگ زدن می‌دانند. اگرچه هر روز به آمار فروش اسمارت فون‌ها افزوده می‌شود، اما برخی افراد به تلفن همراه‌های معمولی بسنده می‌کنند و خرید اسمارت فون را اقتصادی نمی‌دانند (خوب اگر به جز زنگ زدن به امکانات دیگری نیاز نداریم بهترین تلفن همراه همان گوشی‌های معمولی است).

Nokia-130-Dual-SIM

اگر قصد خرید یک تلفن همراه معمولی را برای خود و یا دیگران داشته باشید، حتما اولین برندی که به آن فکر خواهید کرد نوکیا خواهد بود. کمپانی نوکیا از همان دیرباز علاوه بر تلفن همراه‌های قدرتمند از تولید گوشی‌های معمولی نیز دست نکشید و هنوز که هنوز است گوشی‌های معمولی را تولید می‌کند.

Nokia-130-Single-SIM

امروز نیز مایکروسافت (نوکیا) یک تلفن همراه جدید را به همراه برخی امکانات تقریبا ساده معرفی کرد. این گوشی که نوکیا 130 نام دارد در دو نسخه معمولی و دو سیم‌کارته روانه بازار خواهد شد که می‌تواند به پخش موسیقی و ویدیو نیز بپردازد.

Nokia-130-Dual-SIM-Bright-Red

صفحه نمایش این گوشی 1.8 اینچی و از نوع QQVGA است که رزولویشن 160 در 128 را ارایه می‌دهد. صفحه کلید این گوشی نیز دارای نور پس‌زمینه LED است که استفاده از گوشی را در محیط‌های تاریک آسان می‌کند. یک ویژگی جالب که در این تلفن همراه وجود دارد، قابلیت نصب کارت حافظه است که می‌تواند تا 32 گیگابایت را پشتیبانی کند. نوکیا 130 توان این را دارد که تا 46 ساعت موسیقی و 16 ساعت ویدیو پخش کند. بر روی این دستگاه قابلیت اتصال بلوتوث (نسخه 3.0) و پورت میکرو USB نیز وجود دارد. باتری نوکیا 130 نیز 1020 میلی آمپر ساعتی است. یک چراغ LED  نیز در پشت این دستگاه برای استفاده در محیط‌های تاریک قرار داده شده است.

Nokia-130-DS_feat

قیمت نوکیا 130 حدود 25 دلار است که بر اساس واحد پولی این 770 هزار ریال می‌شود.


منبع: nokia

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH