همراه اولی‌ها با این اپلیکیشن خیالشان راحت است

با پیشرفت تکنولوژی موبایل به یک ابزار بسیار پرکاربرد تبدیل شده است. شاید بتوان گفت زندگی روزمره اکثر افراد جامعه به تلفن همراه گره خورده است. همان‌طور که می‌دانید گوشی بدون سیم کارت مانند تن بی جان است و به وسیله آن می‌توان به اینترنت متصل شد. در ایران نخستین بار در سال 73 عرضه رسمی سیم کارت همراه اول استارت زده شد و هم اکنون نیز پرطرفدارترین سیم‌کارت در کشور است. همراه اول هم اپراتور دائمی و هم اعتباری دارد. در این مطلب شما با آسان‌ترین راه خرید شارژ همراه اول و بسته اینترنت آشنا خواهید شد.

همراه اول برترین اپراتور گوشی

نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور موبایل، همراه اول است که تعداد مشترکین فعال آن گویای همه چیز است. با توجه به سابقه درخشان این اپراتور روز به روز افراد زیادی به جمع همراه‌اولی‌ها اضافه می‌شوند. این کاربران از سیم کارت‌های دائمی یا اعتباری استفاده می‌کنند که هر کدام مزیت خاصی دارد. با توجه به اینکه بسیاری از کارها با اینترنت انجام می‌شود، خرید بسته اینترنت همراه اول این روزها بسیار پرطرفدار است.

دائمی‌ها

کاربران دائمی با پیش شماره‌های مشخص در هر استان از خدمات اپراتور بهره می‌برند. در استان‌های تهران، قم، قزوین، البرز، سمنان و زنجان کاربران دائمی از پیش شماره 0912 و 0919 استفاده می‌کنند. از دیگر پیش شماره‌ها که در استان‌های دیگر می‌توان خط دائمی گرفت، 0910، 0911، 0913، 0914، 0915، 0916، 0917 و 0918 می‌باشند. تمام این پیش شماره‌ها خط دائمی دارند و شما می‌توانید در استان خودتان یکی از خط‌های این پیش شماره‌ها را تهیه کنید.

کاربران دائمی برای پرداخت قبض خود نیاز به یک اپلیکیشن مطمئن دارند که اپلیکیشن تاپ بهترین گزینه است. بسته‌های اینترنتی بلند مدت و کوتاه مدت نیز در این برنامه برای کاربران دائمی فراهم شده و هر کس با توجه به نیاز خود می‌تواند گزینه مناسبی را انتخاب کند.

اعتباری‌ها

در این روزها کثرت سیم‌کارت بسیار زیاد شده و هر فرد از چندین خط برای امور مختلف استفاده می‌کند. در اوایل معرفی سیم‌کارت‌های اعتباری افراد زیادی صاحب گوشی شدند. به جز خط‌های 0912 و 0919 تمام پیش شماره‌های ذکر شده در بالا خط اعتباری نیز دارند. کاربرانی که از اپراتور اعتباری همراه اول استفاده می‌کنند، دائم به خرید شارژ نیاز دارند.

این کاربران برای خرید شارژ همراه اول، بهتر است با سوپراپلیکیشن تاپ آشنا شوند. شارژ 2 تا 100 هزار تومانی برای استفاده کاربران در این برنامه ارائه شده تا هر فرد با توجه به نیاز و علاقه، مبلغ مورد نظر را برای شارژ سیم‌کارت خود انتخاب کند. اعتباری‌ها نیز می‌توانند بسته‌های اینترنت بلند مدت و کوتاه مدت را از تاپ تهیه کنند. هر فردی که بخواهد از مزایای گوشی به بهترین نحو ممکن استفاده کند باید اینترنت همراه داشته باشد و تاپ با داشتن گزینه‌های متنوع خرید بسته‌های اینترنت می‌تواند به شما کمک کند.

سوپر اپلیکیشن تاپ

این روزها بسیاری از خدمات این قابلیت را دارند که از تلفن همراه انجام شوند. خرید شارژ، پرداخت خلافی، پرداخت عوارضی و … همگی از جمله این خدمات هستند. برخی افراد برای هرکدام از آنها یک برنامه نصب می‌کنند که حجم زیادی را در گوشی اشغال می‌کنند. بهترین گزینه برای انجام این خدمات انتخاب یک سوپ اپلیکیشن است. این نوع برنامه‌ها سرویس‌های کاربردی مختلف را در درون خود دارند تا کاربر به جای استفاده از ده‌ها سرویس، تنها از یک برنامه بهره ببرد.

سوپراپلیکیشن تاپ با دارا بودن 73 سرویس کاربردی، توانسته بسیاری از خدمات را به بهترین شکل ممکن برای کاربران ارائه دهد. خرید شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل و رایتل در این سرویس ممکن می‌باشد. شما از هر اپراتوری استفاده نمایید، می‌توانید برای خرید بسته اینترنت به تاپ مراجعه کنید و بسته‌های متنوع اینترنت را مشاهده کنید.

از دیگر خدمات ارائه شده در این برنامه، می‌توان به کارت به کارت، موجودی، پرداخت خلافی و … اشاره کرد. اگر ثانیه‌ها برای شما مهم است، می‌توانید از تاپ برای کارت به کارت استفاده کنید، چرا که جایگزینی رمز دوم در این اپلیکیشن شما را از حفظ کردن رمز دوم و تایپ دوباره بی‌نیاز می‌کند. شما با یک سوم هزینه‌ای که در استعلام خلافی به صورت حضوری پرداخت می‌کنید، می‌توانید خلافی و تصایر تخلفات خود را از تاپ بگیرید.

با معرفی چک صیادی به بازار، ثبت و استعلام این چک‌ها نیز بسیار حائز اهمیت شده است. با این اپلیکیشن شما می‌توانید تمام چک‌های صیادی خود را به راحتی ثبت کنید.

در ایام گذشته عوارضی آزادراه‌ها به صورت فیزیکی دریافت می‌شد، اما این روزها این مبلغ به صورت آنلاین باید پرداخت شود. بسیاری از مالکین خودرو از این قضیه بی‌خبر هستند و به همین خاطر حداقل یکبار به دام جریمه عدم پرداخت عوارضی افتاده‌اند. اگر شما اپلیکیشن تاپ را در گوشی خود دارید، می‌توانید با وارد کردن مشخصات خودروی خود و واریز مبلغی اندک به کیف پولتان عوارضی آزادراه‌ها را به صورت خودکار پرداخت نمایید.

برای خرید بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما یا رزرو هتل و تور نیز می‌توانید روی تاپ حساب کنید. با نصب این اپلیکیشن شما از بسیاری از برنامه‌های دیگر بی‌نیاز می‌شوید و به راحتی کارهای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهید داد.

جمع بندی

همراه اول بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در کشور است که کاربران بسیار زیادی در ایران از این اپراتور استفاده می‌کنند. همراه اول سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی دارد که هر کس بر حسب علاقه مدل دلخواه را انتخاب و از آن بهره می‌برد. کاربران دائمی برای پرداخت قبض و خرید بسته‌های اینترنت کوتاه مدت و بلند مدت و کاربران اعتباری برای خرید شارژ و خرید بسته‌های متنوع اینترنت به یک مرجع معتبر نیاز دارند.

سوپراپلیکیشن تاپ که قدرت گرفته از بانک پارسیان است و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند، بهترین گزینه برای خرید شارژ، پرداخت قبض و خرید بسته اینترنت برای کاربران همراه اول و دیگر اپراتورهای فعال در کشور است. تمام فعالیت‌ها در این برنامه زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شوند و از نظر امنیت تضمین شده است. تاپ را با 73 سرویس کاربردی باید در گوشی خود داشته باشید تا در مواقع نیاز از آن بهره‌مند شوید. با انجام تراکنش در تاپ می‌توانید در جشنواره‌های فصلی آن شرکت کنید و شما برنده جوایز ارزنده آن باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH