طراحی دوربین سری جدید P60 هواوی متفاوت‌تر از نسل‌های قبلی خواهد بود

هواوی قرار است به زودی از سری جدید گوشی‌های P60 خود رونمایی کند. این گوشی‌ها احتمالا با دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی عرضه شوند.

نکته بسیار مهمی که در این سری به چشم می‌خورد و نشانه ارتقا یافتن این مدل نسبت به نسل قبلی خود یعنی P50 است، استفاده از سنسورهای سونی خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعاتی که افشاگر لوکالیو لوکا از این نسخه منتشر کرده است، به نظر می‌رسد در پنل پشتی 3 سنسور دوربین و فلاش وجود داشته باشد. ماژول‌های این نسل به طرز جالبی طراحی شده و گفته می‌شود که هواوی از سنسورهای IMX7 و IMX8 سونی استفاده کرده باشد.

این امر تنها می‌تواند یک معنا داشته باشد؛ اینکه هواوی در این سری از دوربین‌ گوشی‌های قدیمی‌تر خود بهره می‌برد. مثلا احتمال دارد دوربین‌ها شامل لنز مدل‌ هواوی 766، 800 یا مدل هواوی 890 باشند.

همانطوری که در تصاویر نیز دیده می‌شود، دوربین اصلی سری P60، یک لنز بزرگ دایره‌ای خواهد بود که در بریدگی مستطیل‌شکل آن به همراه دیگر سنسورها جای گرفته‌اند.

دوربین‌ سوم وظیفه عکاسی اولترا واید را برعهده دارد. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، پنل جلویی گوشی احتمالا میزبان دوربین سلفی دوگانه خواهد بود! این دو سنسور در بریدگی کپسولی‌شکل گوشی تعبیه می‌شوند. به احتمال زیاد، رنگ‌بندی سری جدید P60 هواوی شامل مشکی، سبز و نارنجی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH