جزییات پیش‌فروش محصولات سایپا منتشر شد

شرکت خودروسازی سایپا در نظر دارد برای مبعث رسول اکرم (ص)، طرح جدید خود را آغاز کند. این طرح که ویژه متقاضیان عادی و مادران است، از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه این هفته (2 اسفند ماه) آغاز می‌شود.

سایپا اعلام کرده که در این طرح، چهار محصول این شرکت حضور خواهند داشت که در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه می‌شوند. تنها متقاضیانی که حساب وکالتی باز کرده و مبلغ مندرج در بخشنامه را تا ساعت 13 روز دوشنبه اول اسفند ماه واریز کرده باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

نکته مهم این است که این محدودیت شامل مادران نمی‌شود و تنها مختص متقاضیان عادی خواهد بود.

همانطور که باخبر هستید، این خودروسازی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز انقلاب، در طرح جدید خود، ساینا S و سه مدل کوییک را عرضه کرد و سپس در طرح فروش فوق‌العاده خود نیز چندین دستگاه سایپا 151 را وارد بازار کرد؛ این شرکت حالا قصد دارد به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) طرح پیش‌فروش چهار محصول خود را آغاز کند.

این محصولات که شامل ساینا S و سه مدل کوییک شامل کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX هستند، در طرح ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایتی از خانواده و جوانی جمعیت عرضه خواهند شد.

شرایط طرح پیش‌فروش محصولات سایپا ویژه مبعث حضرت رسول اکرم

ثبت‌نام این طرح که تا سه روز ادامه خواهد داشت، از صبح روز سه‌شنبه هفته جاری ( 10 صبح دوم اسفند ماه) آغاز می‌شود. متقاضیان عادی باید حساب وکالتی ایجاد کرده و به میزان مبلغ گفته‌شده در بخشنامه، وجه موردنیاز در حساب خود داشته باشند. مادرانی که دو فرزند دارند نیز در این طرح حضور پیدا خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به سایت سایپا، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان عادی باید تا ساعت 13 روز دوشنبه (اول اسفند ماه) تمامی اقدامات مربوط به ایجاد حساب وکالتی و ثبت‌نام را انجام داده باشند در غیر این صورت، لینک ثبت‌نام برای فرد متقاضی فعال نخواهد شد.

در آخر نیز باید دوباره اشاره کنیم که حساب وکالتی تنها مختص متقاضیان عادی است و متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به داشتن این نوع حساب نخواهند داشت.

 

4 در مورد “جزییات پیش‌فروش محصولات سایپا منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH