این 5 گجت را نخرید! نسل جدید آن‌ها کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد

گرم‌ترین فصل تکنولوژی در حال سپری شدن است و تا چند وقت دیگر، انتظارها به پایان می‌رسد. بله منظور ما پاییز است، فصلی که شاید همگی از تعطیلات تابستانی خود بازگشته و در بازار چشم به راه گجت های جدید و قدرتمند برندهای معتبر هستند.

شاید گاهی اوقات افراد نیاز مبرمی به وسایل الکترونیکی مانند گوشی، دوربین و … پیدا کنند و مجبور باشند تا به سرعت یکی از آن‌ها را تهیه‌کرده و مثلا به مسافرت بروند! اما بعد از فصل تابستان و تعطیلات آن، دیگر این شور و علاقه اجباری وجود ندارد و می‌توان برای خرید گجت ها کمی صبر کرد!

اواخر فصل تابستان معمولا یکی از بدترین زمان‌ها برای خرید گجت هاست. حتی اگر بخواهیم در مورد جدیدترین پرچم‌دارهای کمپانی‌های معروف همچون اپل، سامسونگ و … غیره صحبت کنیم، بازهم این موضوع حقیقت دارد.

مهم‌ترین دلیل ما برای این ادعا، برگزاری و عرضه جدیدترین محصولات الکترونیکی در اوایل فصل پاییز است؛ بنابراین عدم خرید این وسایل دو نتیجه خوب دارد، اول اینکه اگر خواستید می‌توانید به‌راحتی مدل جدید را خریداری کنید و اگر نخواستید می‌توانید با توجه به کاهش قیمتی که برای نسخه قدیمی اتفاق می‌افتد، آن را باقیمت بهتری تهیه کنید.

پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر تاکنون گجت و یا گوشی مورد علاقه خود را نخریده‌اید، کمی دیگر صبر کنید! حتما انتخاب‌های متنوع‌تر و بهتری خواهید داشت.

اما در اینجا سعی کرده‌ایم که لیستی از 5 گجت و محصولات روز و پر فروش بازار که به‌زودی نسخه جدیدشان وارد بازار می‌شود را برای شما تهیه کنیم.

با ما باشید

1- آیفون 5

نکته: آیفون 6 در راه است

آیفون 5 قطعا یکی از بهترین‌های بازار بوده و بدون شک در جایگاه خودش بی‌رقیب است! طرفداران اپل بخصوص آیفون نیز همیشه چشم به راه نسخه جدید آن بوده و نمی‌توانند از آن دل بکنند. همان‌طور که از شرایط بازار اطلاع داریم، این پرچم‌داران در بدو ورود دارای قیمت کاذبی بوده که به مرور منطقی شده و ثابت می‌ماند. آیفون 5 نیز کاهش قیمت خود را تجربه کرده و در یک رنج باقی‌مانده است. اما کمپانی اپل، تولید آیفون 6 را به پایان رسانده و تا چند وقت دیگر غول جدیدش را به بازار خواهد رساند! اپل اعلام کرده است که نهم سپتامبر روز معرفی محصول جدیدش است! مطمئنا پیگیر شایعات آیفون 6 بوده اید، پس مطلع هستید که نسل ششم آیفون در دو نسخه که هر دو بزرگ‌تر از نسخه‌های قبل هستند عرضه خواهد شد. یکی نسخه 4.7 اینچی و دیگری فبلتی 5.5 اینچی!

اگر احساس می‌کنید که هیچ‌کدام از این دو نسخه به دردتان نمی‌خورد، ایرادی ندارد! با کمی تامل می‌توانید از کاهش قیمت آیفون 5 بهره برده و باقیمت مناسب‌تری آن را تهیه کنید!

Apple-iPhone-5s

2- نوت 3

نکته: نوت 4 در همین نزدیکی است!

طبق آخرین قرار سامسونگ، نوت 4 در تاریخ سوم سپتامبر عرضه خواهد شد، تقریبا کمتر از یک ماه! پس اگر قصد خرید یک گوشی خوب همانند نوت 3 را دارید، کمی صبر نمایید تا ورژن بهتری از آن را خریداری کنید. نوت 4 نسبت به برادر کوچک‌ترش تغییرات بسیاری داشته است که همین موضوع این صبر کردن را ارزشمندتر می‌کند! صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل در کنار حسگر اثر انگشت و جدیدترین پردازنده 64 بیتی شرکت کوالکام از مهم‌ترین ویژگی‌های این فبلت غول‌پیکر است!

Samsung_Galaxy_Note_3_35827011_33

3- نوکیا لومیا 1020

نکته: مایکروسافت عرضه یک گوشی با دوربین فوق‌العاده با نام 1020 را تایید کرده است.

اگر می‌خواهید یک دوربین عظیم که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند را بخرید، کمی صبر کنید. لومیا 1020 با بهره‌گیری از یک دوربین 41 مگا پیکسلی، تجربه بی‌نهایت متفاوتی از عکاسی را در اختیار شما قرار خواهد داد. طبق شایعاتی که به دست ما رسیده است، عرضه یک گوشی فوق‌العاده با نام مستعار مک لارن، در دستور کار مایکروسافت قرار دارد، به احتمال بسیار این مک لارن قدرتمند همین لومیا 1020 خواهد بود و در فصل پاییز به دست شما خواهد رسید.

Nokia-Lumia-1020

4- تبلت های اپل و گوگل: iPad Air و Nexus 7

نکته: به‌زودی شاهد تبلت های جدید اپل و نکسوس خواهیم بود!

تبلت های iPad Air در همین ایام در بازارهای جهانی حدود 100 دلار تخفیف خورده‌اند! به نظر شما علت این امر چیست؟ مشخص است که اپل در حال پاک‌سازی بازار از نسل قدیمی تبلت هاست تا بتواند با خیالی راحت نسل دوم iPad Air را عرضه کند. طبق گفته مسئولان اپل، نسل دوم آی پد ایر، دارای صفحه‌نمایش ضد بازتاب نور است که به شما کمک می‌کند تا خارج از خانه و در محیط‌های باز به‌راحتی با آن کار کنید. همچنان این تبلت از نسل پیشین قوی‌تر بوده و از تکنولوژی حسگر TouchID نیز بهره می‌برد.

اما نکسوس 7 در سال 2013 توسط گوگل به بازار عرضه شد. این تبلت با امکاناتی عالی به همراه یک صفحه‌نمایش قدرتمند ارائه شد. حال شایعات نشان می‌دهد که گوگل با همکاری HTC در حال عرضه نسخه جدید سری نکسوس است. پردازنده این تبلت به احتمال قوی جدیدترین چیپست تولید شرکت Nvidia یعنی K1 خواهد بود که در کنار صفحه‌نمایشی باکیفیت و رزولوشن بالا تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد. این تبلت نسبت به رقیبش قیمتی بسیار پایین‌تر دارد. این مهم‌ترین ویژگی‌اش است. نه؟

Apple-and-Googles-current-tablets-iPad-Air-Nexus-7

5- هر نوع ساعت هوشمند

نکته: ساعت هوشمند اپل موسوم به iWatch به بسیاری از نیازهای شما از این گجت پاسخ مثبت خواهد داد!

چرا باید ساعتی بخرید که تنها تعداد محدودی از گجت های همان برند را پشتیبانی کرده و اغلب با دیگر دستگاه‌ها سازگار نیستند؟ باتری آن‌ها هم که کم بوده و ممکن است شما ا اذیت کند! حال که منتظر مانده‌اید، پس کمی دیگر نیز این شرایط را تحمل‌کنید تا ساعت هوشمند اپل وارد بازار شود. اپل قول داده است که iWatch تمام نیازهای واقعی شما از یک گجت هوشمند را برآورده کند. کمتر از یک ماه دیگر می‌توانید آیفون 6 را با iWatch ببینید!

Any-smartwatch

8 در مورد “این 5 گجت را نخرید! نسل جدید آن‌ها کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد”

  1. سلام.
    دوستان به نظر شما Sony Z3 Compact بهتره یا Galaxy S5؟ میدونم که این 2 تا گوشی در یک رده نیستن ولی برای خرید بین این 2 تا میخوام یکی رو انتخاب کنم.

  2. بانام خدا
    سلام؛
    از زحمات بسیارتان در این سایت واقعا متشکرم.
    اما من به نوبه ی خود دوست دارم مطالب تخصصی بیشتری درسایتتان ببینم. انشاءالله بتوانم از آن ها بهره مند شوم.

    باتشکر

  3. با خرید Note4 کاملا موافقم، من شنیدم سامسونگ قصد داره این مدل رو پیش فروش کنه البته با شرایط ویژه، اگه تو ایران اجرا بشه من حتما می خرم.

    1. note4 دیگه زیادی قدرت داره که به کارم نمیاد note3 ور دار مزایاشم ارزون بودن-زیبایی بیشتر-قدرت مند بودن به اندازه کافی و………..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH