بیل گیتس مدل گوشی موبایل و کامپیوتر شخصی خود را فاش کرد

بیل گیتس؛ شخصیت میلیاردر و نیکوکار 67 ساله ضمن گفتگو در یک انجمن وبسایت Reddit اعلام کرد که وی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 خود را تعویض کرده است. نامبرده در سال گذشته از این مدل به‌عنوان گوشی اصلی خود استفاده می‌کرد.

بنیانگذار مایکروسافت تائید کرده است که اکنون از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 استفاده می‌کند. این گوشی توسط شخص لی جائه یونگ؛ ریاست سامسونگ در کره‌جنوبی به آقای گیتس اهدا شده است. بیل گیتس ضمن توضیحاتی خاطرنشان کرد: “من صاحب یک دستگاه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 هستم. لی جائه یونگ؛ ریاست سامسونگ شخصا این گوشی را در کره‌جنوبی به من اهدا کرد. من بر روی این گوشی از Outlook و بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر مایکروسافت استفاده می‌کنم. من با توجه به اندازه نمایشگر این گوشی از تبلت استفاده نمی‌کنم و تنها صاحب یک گوشی موبایل و یک لپ‌تاپ ویندوزی هستم.”

همچنین از آقای گیتس سوال شد که آیا وی از برنامه‌های مایکروسافت برای نسل بعدی سرفیس دئو اطلاع دارد یا خیر. اما بیل گیتس به این پرسش، پاسخ منفی داد. همچنین وی اعلام کرد که از سرفیس استودیو به‌عنوان کامپیوتر دسکتاپی استفاده می‌کند و در دفتر کار وی نیز تعداد زیادی سرفیس هاب به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH