MIUI 14 برای پوکو X3 Pro

به زودی به‌روزرسانی MIUI 14 برای پوکو X3 Pro عرضه خواهد شد!

به‌زودی آپدیت جدید MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 برای پوکو X3 Pro عرضه خواهد شد، با ما در آی‌تی‌رسان با جزئیات این خبر همراه باشید.

گوشی پوکو X3 Pro به‌روزرسانی مورد انتظار MIUI 14 را در آینده نزدیک دریافت خواهد کرد. این نسخه از پوسته سفارشی اندروید شیائومی، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را برای گوشی هوشمند محبوب به ارمغان می‌آورد. یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات در MIUI 14 طراحی ظاهری به‌روز شده با ظاهری تمیزتر و مدرن‌تر است.

این به‌روزرسانی Super Iconها و ویجت‌های حیوانات را به ارمغان می‌آورد که به زیبایی‌ کلی رابط کاربری می‌افزاید. یکی دیگر از موارد اضافه شده مهم به MIUI 14 سازگاری آن با اندروید 13 جدید است. این باعث می‌شود سیستم عامل جدید، بهینه‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

همچنین، MIUI 14 تعدادی بهبود عملکرد از جمله بهبود عمر باتری و زمان بارگذاری سریع‌تر برنامه را نیز ارائه می‌دهد. آپدیت مورد انتظار اکنون برای مدل محبوب POCO آماده است. آپدیت MIUI 14 برای پوکو X3 Pro به‌زودی منتشر خواهد شد. اکنون بیایید به جزئیات این آپدیت جدید MIUI بپردازیم.

به‌روزرسانی MIUI 14 برای پوکو X3 Pro

پوکو X3 Pro در سال 2021 معرفی شد. این گوشی دارای ضفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتزی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تراشه Snapdragon 860 است. این گوشی با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 عرضه شد. این دستگاه تاکنون یک به‌روزرسانی اندروید و دو به‌روزرسانی MIUI دریافت کرده و نسخه فعلی آن V13.0.9.0.SJUMIXM است.

اکنون آپدیت آخرین نسخه MIUI یعنی نسخه 14 برای این گوشی آماده است. میلیون‌ها کاربر POCO X3 Pro به‌روزرسانی مورد انتظار را دریافت خواهند کرد. متأسفانه باید بگوییم که که MIUI 14 آخرین به‌روزرسانی اندروید برای گوشی پوکو X3 Pro خواهد بود و دیگر نسخه جدیدی برای این گوشی عرضه نخواهد شد. به هر حال، آماده باشید تا از این به‌روزرسانی نهایت لذت را ببرید!

MIUI 14 برای پوکو X3 Pro

آخرین نسخه داخلی MIUI 14 برای این گوشی V14.0.1.0.TJUMIXM نام دارد. این بیلد به زودی برای کاربران POCO X3 Pro عرضه خواهد شد. نسخه MIUI 14 جدید با آپدیت بزرگ اندروید مبتنی بر اندروید 13 همراه است. این نسخه بهترین بهینه‌سازی، سرعت و پایداری را باهم ارائه می‌دهد.

پس چه زمانی آپدیت MIUI 14 برای گوشی POCO X3 Pro منتشر می‌شود؟ گوشی POCO X3 Pro حداکثر تا پایان این ماه سال میلادی این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود که عرضه آزمایشی برای POCO Pilots (تسترهای پوکو) در چند روز آینده آغاز شود.

به‌روزرسانی MIUI 14 را از کجا می‌توان دانلود کرد؟

شما می‌توانید آپدیت MIUI 14 را از طریق دانلودر MIUI دانلود کنید. علاوه بر این، با استفاده از این اپلیکیشن، این فرصت را خواهید داشت تا ضمن اطلاع از اخبار دستگاه خود، ویژگی‌های پنهان MIUI را نیز تجربه کنید. برای دسترسی به MIUI Downloader اینجا را کلیک کنید.

17 در مورد “به زودی به‌روزرسانی MIUI 14 برای پوکو X3 Pro عرضه خواهد شد!”

  1. من این گوشیو دارم و هنوز miui 12.5 هستم. اینقدر نظرات مختلف هست در مورد miui 13، که ترسیدم آپدیت کنم.

    1. محمد محمودی

      من همون موقع ک اومد اپدیت کردم miui 13 رو الانم miui 13.0.8 هست. خیلییی راضیم. هم انیمیشنا روونه هم عالی (قبلش هم بود)، هم مصرف باتری بهتر شده یکم.

      1
      1
  2. برای poco X3 nfc چی؟؟ گفته بودند حداقل miui 13 رو براش در نظر گرفتند ولی عملا برای ما به این نسخه آپدیت نیومده.

  3. سلام ممنونم جهت اطلاع رسانی
    واقعاً از اینکه آخرین آپدیتی هست که براش میاد در تعجبم
    البته از انتشار جهانی گوشی تقریبا نزدیک به دوسال میگذره
    ولیکن همین الان با گوشی های پرچمدار ۲۰۲۳ رقابتی تنگاتنگ داره

    5
    19

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH