بهترین اسمارت فون های سِلفی بازار را بشناسید!

چه خوشتان بیاید یا نه عکس‌های سلفی و یا به طبع آن اسمارت فون های مختص ثبت عکس‌های سلفی، روز به روز در حال افزایش هستند. برخی از تولیدکنندگان حتی پا را فراتر از این گذاشته و اخیرا اسمارت فون هایی تولید کرده‌اند که مختص ثبت عکس‌های سلفی بوده و شاید دوربین جلویی‌شان از پشتی قوی تر نیز باشد. پس اگر به گرفتن این گونه عکس‌ها علاقه دارید، باید کمی در بازار بچرخید و گوشی‌های برتر این حوزه را شناسایی کنید. خب جهت خرید گزینه‌های بسیار خوبی بر روی میز وجود دارد. برخی از آن‌ها بیش از حد فانتزی بوده و برخی نیز با اینکه سخت‌افزار قدرتمندی ندارند اما با یک دوربین قوی سلفی به استقبال شما می‌آیند. بدون اتلاف وقت به سراغ این محصولات می‌رویم! با ما باشید 1- Sony Xperia C3 گوشی جدید سونی که C3 نام دارد، در واقع یک گوشی پرچم‌دار در حوزه قابلیت‌های سلفی و میان رده در حوزه اسمارت فون هاست! این دستگاه با یک دوربین قدرتمند 5 مگا پیکسلی در جلو ارائه‌شده است، جایی که برندهای معروف معمولا بیش از 2 مگا پیکسل را برای دوربین جلو در نظر نمی‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ 5.5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده اسنپدراگون 400، 1 گیگابایت رم و یک دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت نام برد. مهم‌ترین ویژگی C3 که آن را در سر لیست ما قرار داد، تعبیه شدن یک عدد فلش LED برای دوربین جلویی گوشی است که تاکنون سابقه نداشته است! این محصول احتمالا در ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.

c3

2- Huawei Ascend P7 یک اسمارت فون واقعا زیبا با قابلیت‌هایی فوق‌العاده! این زیبای هوآوی با یک دوربین فوق عالی 8 مگا پیکسلی در جلو و 13 مگا پیکسلی در عقب به استقبال شما می‌آید. این دوربین 8 مگا پیکسلی با قابلیتی چون Panorama Selfieمی‌تواند عکس‌هایی را برای شما ثبت کند که خودتان باور نکنید! امتحانش ضرری ندارد. صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن FHD، پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند، 2 گیگابایت به همراه یک باتری 2500 میلی‌آمپری و کیفیت عالی صدا از ویژگی‌های P7 هوآوی است. قیمت ای محصول هم‌اکنون در بازار حدودا 1 میلیون و 150 هزار تومان است.

ascendP7_4

3- ZTE Nubia X6 شاید حتما تاکنون نام این شرکت را شنیده و اگر سری به بازارهای موبایل نیز زده باشید، با مدل‌های رنگارنگ آن آشنا شده‌اید. این شرکت در مدل X6 خود با نصب یک دوربین 13 مگا پیکسلی سعی در کاری عجیب داشته است! این اسمارت فون 6.4 اینچی غول‌پیکر با رزولوشن صفحه‌نمایش FHD و پردازنده Snapdragon 801 و 3 گیگابایت رم سخت‌افزاری قدرتمند را برای شما تدارک دیده است. البته دوربین پشتی این گوشی نیز 13 مگا پیکسلی است تا خدایی نکرده شما کمبودی احساس نکنید!

zte-nubia-x6-2014-03-26-01

4- HTC One M8 حتما تاکنون بررسی آخرین پرچم‌دار HTC را خوانده و با امکاناتش آشنا شده‌اید! این گوشی با یک دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی به بازار عرضه‌شده است. بدون شک می‌توان گفت عکس‌هایی که با دوربین جلویی این گوشی ثبت می‌شود فوق‌العاده است، و شاید نتوان باور کرد که دوربین 5 مگا پیکسلی چگونه توانسته است این عکس‌ها را ثبت کند!

New-HTC-One-2014-price-and-release-date-header

5- Meitu شاید بتوان به جرات گفتن طراحی این اسمارت فون مخصوص بانوان انجام‌شده است. یک دوربین 13 مگا پیکسلی با یک فلش LED به همراه استفاده از پردازنده عکس Fujitso سورپرایز عجیبی برای کاربران است. برنامه تدوین عکس این گوشی نیز قابلیت‌هایی دارد که شاید نتوان در هیچ گوشی نظیر آن را پیدا کرد. صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p به همراه پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و 2 گیگابایت رم از مشخصات این گوشی چینی است. جالب است بدانید این گوشی به همراه یک کنترل از راه دور که با استفاده از بلوتوث کار می‌کند، جهت دوربین ارائه می‌شود. Meitu را می‌توانید با قیمتی در حدود 480 دلار تهیه کنید. البته فعلا فقط در چین!

Meitu-Phone-2-AH

6- iOcean X8 در بازار چین همه‌چیز پیدا می‌شود! X8 اولین اسمارت فون اندرویدی است که با دوربین جلویی 5 مگا پیکسلی به همراه قابلیت Auto Focus وارد بازار شد. این گوشی چینی و کمی ناشناس با صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی و رزولوشن FHD به همراه پردازنده 8 هسته‌ای مدیا تک به همراه 2 گیگابایت رم عرضه شد! دوربین پشتی این محصول 14 مگا پیکسل بوده و یک باتری 2560 میلی‌آمپری بر روی آن قرار دارد!

iOcean-X8

 6- محصولات دیگر کمپانی هوآوی شاید از معدود کمپانی هایی که برای نصب بهترین ها بر روی محصولاتش خساست به خرج نمی دهد، هوآوی است! در ابتدا حتما با سری Honor کمپانی معتبر هوآوی آشنا هستید! گوشی هایی ارزان قیمت با کیفیت بالا و سخت افزاری قوی. دو گوشی Honor 3c و Honor 6 هر دو با دوربین های سلفی 5 مگاپیکسلی به بازار عرضه شده اند، که هر دو خیال شما را از بابت ثبت عکس های با کیفیت راضی می کنند. آنر6 از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی بهره برده و برادر کوچکترش یعنی 3c دوربینی 8 مگاپیکسلی دارد. honor 3x نیز با نام دیگر G750 با دوربینی 5 مگاپیکسلی در بازار جولان می‌دهد. P6 با ظاهر زیبا و دلفریبش و خواهر کوچکترش یعنی G6 هر دو از دوربین هایی با کیفیت 5 مگاپیکسلی بهره می برند که می توانند شما را راضی نگه دارند! هرچند G6 را نمی توان از تمام شرایط بهترین دانست و قطعا یک گوشی میان رده محسوب می شود، اما وجود یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی واقعا لذت بخش است!

honor-3c

huawei-honor-61

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH