تصاویر زمینه گلکسی آلفا منتشر شد!

پس از ماه‌ها شایعه، بالاخره سامسونگ دیروز گاکسی آلفا را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی نازک‌ترین اسمارت فون در سری گلکسی است که بدنه فلزی نیز دارد. با وجود این که هنوز یک روز از زمان معرفی این گوشی سپری شده اما اکنون تصاویر زمینه گلکسی آلفا برای استفاده در سایر اسمارت فون و تبلت‌ها قابل دریافت است.

 

بدنه اصلی گلسی آلفا از فلز آلمینیوم ساخته شده است، اما سامسونگ قاب پشتی آن را از پلاستیک نرم مانند گلکسی Tab s و گلکسی s5 ساخته. سامسونگ در این گوشی سعی کرده که بهترین طراحی را ارایه دهد که ترکیب این دو ماده در طراحی نیز یک زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشد.

گلکسی آلفا از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی Super AMOLED بهره‌مند است. پردازنده این گوشی از نوع Exynos 5430 و پردازنده گرافیکی آن از نوع T628 است. 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای این گوشی تعبیه شده. دوربین پشتی گلکسی آلفا 12 و دوربین مکالمه تصویری آن 2.1 مگاپیکسل است. مشکلی که گریبان گیر گلکسی آلفاست عدم امکان افزودن حافظه جانبی است، اما سامسونگ سعی کرده این فقدان را با قرار دادن 32 گیگابایت حافظه داخلی تا حدودی حل کند. شایان ذکر است که گلکسی آلفا از نسخه 4.4.4 سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.

شما می‌توانید این تصاویر را از لینک زیر به صورت مستقیم دانلود نمایید.

Galaxy-alpha-wallpaper

3 در مورد “تصاویر زمینه گلکسی آلفا منتشر شد!”

  1. اقا خیلی ممنونم.این بخشی که عکسای پس زمینه گوشی جدیدا رو میزارین رو دوست دارم.ولی بهتره تو یه فایل بزارین برای دانلود این جوری راحت میشه دانلود کرد.ولی بازم ممنون………

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH