سامسونگ پیشنهادات و قیمت پیش‌فروش سری S23 را فاش کرد

اخیراً صحبت‌های زیادی در مورد قیمت‌های سری گلکسی S23 و اینکه چگونه محصولات بزرگ بعدی سامسونگ می‌توانند به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از پیشگامان خود در بازارهای مختلف در سراسر جهان هزینه داشته باشند، صحبت شده ایست.

قبل از پرداختن به تمام جزئیات رسمی در مورد آن و پیشنهاد ویژه‌ای که قبلاًphonearena توسط سامسونگ در بریتانیا فاش شده است، مایلیم به شما یادآوری کنیم که اولین معاملات سری گلکسی S23 در حال حاضر در ایالات متحده در دست انجام است.

در حالی که واضح است که تلفن‌های واقعی هنوز عرضه نشده‌اند، رزروها از چند هفته قبل آغاز شده است، و به شما این امکان را می‌دهد تا جای خود را در ابتدای صف برای 1 فوریه ایمن و تخفیف‌های جالبی را بدون هیچ گونه محدودیتی و بدون الزام خرید تضمین کنید.

اگر نمی‌دانید ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان چیست، احتمالاً در چند سال گذشته یک گوشی گران‌قیمت سامسونگ را از مراجع رسمی خریداری نکرده‌اید.

این پیشنهاد اخیراً در دوره‌های پیش‌سفارش و رویدادهای فروش ویژه پس از عرضه محصول، تبدیل به تبلیغی برای شرکت سامسونگ شده است. این ایده تشویق خریداران به نادیده گرفتن پیکربندی‌های ذخیره‌سازی معمولی است و در عوض آن‌ها را به خرید انواعی که کامل‌تر هستند دعوت می‌کند.
در مورد خاص خانواده S23، سامسونگ در صفحه وب انگلیسی گلکسی A23 5G به اشتباه تأیید می‌کند که مشتریان محلی می‌توانند پرچمدار نسل بعدی خود را با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و با قیمت نسخه 128 گیگابایتی پیش‌سفارش کنند.

در همین حال، Galaxy S23+ و S23 Ultra در پیکربندی‌های 512 گیگ با همان قیمت‌های مدل‌های 256 گیگابایتی در دسترس خواهند بود، که ارتقای فضای ذخیره‌سازی را کاملاً بی‌معنا و وجود آن نسخه‌های سطح پایین‌تر را تا حد زیادی بی‌دلیل می‌سازد.

البته، این معاملات شیرین پیش‌سفارش برای همیشه دوام نمی‌آورند، ظاهراً در 16 فوریه و پایان پیش‌فروش، قیمت‌های خانواده گلکسی S23 به حالت عادی باز می‌گردند.
بنابراین قیمت یک گلکسی اس 23 اولترا با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی چقدر خواهد بود؟

ما هنوز نمی‌توانیم به طور قطعی پاسخ دهیم. تا آنجا که ما می‌دانیم، هیچ شایعه یا درز (معتبر) خاصی در مورد قیمت‌های بریتانیا وجود نداشته است، اما اطلاعات “داخلی” زیادی اخیراً از چندین کشور اروپایی و همچنین استرالیا و ایالات متحده به دست آمده است.

متأسفانه، به نظر می‌رسد همه چیز هماهنگ نیست و هر چقدر هم که باورنکردنی به نظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد که سری گلکسی S23 ساختار قیمت‌گذاری سال گذشته S22 را در ایالات متحده حفظ و در عین حال به طور قابل توجهی در سراسر اروپا رشد کند.

بر اساس قابل اعتمادترین اطلاعاتی که اخیراً شایعه شده است، می‌توانیم موارد زیر را برای بازار انگلستان پیش بینی‌کنیم:

  • 849 پوند – Galaxy S23 با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم (در طول دوره پیش سفارش).
  • 1059 پوند – Galaxy S23 Plus با پیکربندی 512/8 گیگابایتی (برای مشتریان پیش‌سفارش).
  • 1279 پوند – Galaxy S23 Ultra با 512 گیگ فضای ذخیره سازی و 12 گیگ حافظه (در صورت پیش سفارش).

می‌دانیم که هنوز قیمت‌ها بسیار بد است و نشان دهنده افزایش شدید قیمت اولیه گلکسی S22، S22+، و S22 Ultra است، اما ارتقای فضای ذخیره سازی و معاملات شگفت انگیز دیگر و لوازم جانبی با تخفیف طوری به نظر برسد که شما کمتر خرج کرده‌اید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH