سری گلکسی S25 برای نخستین بار با تراشه‌های جدید اگزینوس عرضه خواهد شد

یک منبع خبری کره‌ای با نام Joongang گزارش می‌دهد که سامسونگ در سال 2025 بار دیگر از پلتفرم‌های بومی اگزینوس در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد. بنابراین نسل جدید تراشه‌های اگزینوس در سری گلکسی S25 به‌کار گرفته خواهد شد.

این پلتفرم بی‌نام و نشان توسط خطوط تولید اختصاصی سامسونگ و با استفاده از فناوری فرآیند 3 نانومتری GAA ساخته خواهد شد. به بیان دقیق‌تر سامسونگ برای تولید تراشه جدید خود احتمالا از دومین نسل فناوری فرآیندی GAA بهره خواهد برد؛ چرا که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این شرکت از سال آینده محصولاتی را مطابق با این استانداردها تولید خواهد کرد.

با توجه به عرضه سری گلکسی S25 با پلتفرم جدید اگزینوس، موضوع جالب توجه این است که توسعه گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی S25 در واقع پیش از سری گلکسی S24 آغاز می‌شود. بایستی توجه داشت که این موضوع صرفا به تراشه جدید اگزینوس مربوط نمی‌شود؛ بلکه در واقع شامل پلتفرمی است که اکنون سامسونگ مشخصا سرگرم توسعه آن برای پرچم‌داران خود است. این پدیده بدان معناست که میان پلتفرم و سایر اجزای گوشی بایستی بهینه‌سازی و هماهنگی مطلوبی وجود داشته باشد.

در هر صورت روز گذشته، اطلاعات مربوط به تراشه اگزینوس 2400 در فضای وب منتشر شد؛ اما این اطلاعات توسط یک منبع خبری ناشناخته ارائه شده است. متاسفانه پیرامون ویژگی‌های این پلتفرم هنوز هیچ‌گونه داده‌ای در دست نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH